Knust..

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Jeg er bare helt knust.. fostersekk uten foster, forrige pp en kjemisk og fra okt-feb en Ma som aldri tok slutt. 14 uker med blødning. Jeg er 6+3 idag, og vet man kan se sekk uten embryo, uten at det betyr noe. Jeg føler at det er noe galt med meg og vil bare få sjekka det og få det ut dersom det ikke er noe liv der. Må vente til 12.juni. Ei pine.. hvordan skal jeg få gått på jobb, fungere normalt og la være å konstant gråte?

Hei kjære deg! Skjønner godt at du ikke har det godt nå, du har vært gjennom mye. Men som du selv sier så trenger det ikke bety noe. Er du sikker på hvor langt du er på vei? 12. Juni var veldig lenge å vente. Kunne du ikke få noe time før? Går du privat eller offentlig? Om du ikke får noe tidligere time kan du kanskje ta en privat om det kan hjelpe deg litt? Jeg har mistet flere ganger selv og kjenner den følelsen når man ikke vet hva som skjer. Man blir så redd. Men det er veldig tidlig og mange opplever å ikke se noe så tidlig men så er det et fint foster med hjertebank neste gang. En sykemelding kunne kanskje også vært noe om du ikke klarer få på jobb? Jeg fikk tilbud om det sist når det var uvisst hva som skjedde... Håper du har noen du kan snakke med og kan få en time allerede neste uke så du får mer svar... stor klem til deg!

Hei kjære deg! Skjønner godt at du ikke har det godt nå, du har vært gjennom mye. Men som du selv sier så trenger det ikke bety noe. Er du sikker på hvor langt du er på vei? 12. Juni var veldig lenge å vente. Kunne du ikke få noe time før? Går du privat eller offentlig? Om du ikke får noe tidligere time kan du kanskje ta en privat om det kan hjelpe deg litt? Jeg har mistet flere ganger selv og kjenner den følelsen når man ikke vet hva som skjer. Man blir så redd. Men det er veldig tidlig og mange opplever å ikke se noe så tidlig men så er det et fint foster med hjertebank neste gang. En sykemelding kunne kanskje også vært noe om du ikke klarer få på jobb? Jeg fikk tilbud om det sist når det var uvisst hva som skjedde... Håper du har noen du kan snakke med og kan få en time allerede neste uke så du får mer svar... stor klem til deg!
Takk for det.. jeg har ringt rundt til 3 nabokommuner for å få privat, ikke ledig før slutten av juni/juli..

Sender en klem til deg :Heartred

Uvisshet et det verste. Håper du kan få en tidligere time med ul.

Sender en klem til deg [emoji173]️
Kan du få tatt blodprøver for å se hvordan stigningen eventuelt er?

Hva med å få en gradert sm? Kan være godt å være litt på jobb, men ikke helt? Var i samme situasjon som deg i april,og hadde da gradert sm i ventetiden. Men grusom tid uansett :/

Ring legekontoret og si du vil ta hcg-prøve fordi du finner det her uholdbart og stå på ditt. De kan ta i morgen og på tirsdag og da bør det minst ha doblet seg og kan gi en pekepinn. Synker det eller står stille så vet du hvertfall om det har stoppet opp og ikke er liv laga. Sender deg en stor klem!

Sender gode tanker og klemmer:Heartred ikke godt å gå sånn i uvisshet:(

Tok HCG-prøve idag, og tar vel på tirsdag også. Men jeg forstår det slik at hvis det er en B.o vil det likevel kunne stige? Tok en cb digital idag, 2-3 uker :( 3,5 uker siden første positive test..

Sender deg en stor klem jeg. Men du skriver at du er 6+3.
Jeg vet om flere som ikke har klart å se fosteret så tidlig. Vil ikke gi deg noe falske forhåpninger. Men ta heller ikke sorgen på forskudd.

Hvor holder du til i landet?

Møre og romsdal :) Neida, man bør vel ikke ta sorgene på forskudd.. men jeg føler at noe er galt og har gjort det noen dager.. vi får bare se :)

Møre og romsdal :) Neida, man bør vel ikke ta sorgene på forskudd.. men jeg føler at noe er galt og har gjort det noen dager.. vi får bare se :)

Finnes det ingen private klinikker som har tid til deg?

Ring legen å få tatt HCG prøver. Da slipper du i hvert fall å vente så lenge.

EDIT.
Beklager, fikk med meg nå at du har tatt første HCG.

Last edited:
HCG-prøve trenger man jo ikke time til, det tar jo helsesekretærene på laboratoriet. Fint at du fikk tatt. Hva betyr B.O?

Tok HCG-prøve idag, og tar vel på tirsdag også. Men jeg forstår det slik at hvis det er en B.o vil det likevel kunne stige? Tok en cb digital idag, 2-3 uker :( 3,5 uker siden første positive test..

Hcg stiger ved BO, men ikke samme tempo som ved normalt svangerskap. Jeg hadde utskraping etter BO i februar.

Krysser fingrene for deg [emoji173]️

Back
Topp