Knust glass over alt!!

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
  Vi skiftet vinduer på huset i fjor og fikk ikke  reist med dem på søppledynga før vinteren.  Derfor ble de satt inntil tørkestativet.  (tåpelige sambo) He he jeg har sagt i flere dager at vi må flytte dem i tilfelle det skulle skje noe.  "ha ha[:D] hva er det som liksom kan skje da sier sambo,  men ja jeg skal flytte dem. Jeg "skal bare" først."[:@]  Det er SÅ typisk han at jeg kaller han for Albert.

Og i dag har det blåst som fyttikatta her.  Det stod 9 (vanlig str) vinduer, pluss et KJEMPE digert  et, altså 10 vinduer, men he he nå står de ikke lenger, nå ligger de på plenen.  Alle like knust[&:]

GLEDER meg til å se sambo rydde det opp, bare så synd vi ike kan bruke den delen av plenen i år[>:]  

uff vennen.. Ikke kjekkt å høre..

Disse mannfolka altså... [8|][>:] Har en Albert iblant jeg også..  [;)]

Uff da.. Det hørtes ikke noe kjekt ut!

ORIGINAL: schnuppa

uff vennen.. Ikke kjekkt å høre..

Disse mannfolka altså... [8|][>:] Har en Albert iblant jeg også..  [;)]

He he det må være en sykdom blandt mannfolka[;)]

ORIGINAL: Lillegulrotmor82

huff!! det var ikke moro

[:)] men jeg lurer på om det albert genet ligger hos mange menn gitt...?[8D]

ORIGINAL: Liz =)

jammen.. når mannfolk er så trege at de skal bare først, kan de ha det så godt!! Hans jobb å rydde!! [:D]

Bare synd at det gikk ut over deg da!! [:(]

Det gjør ingenting så lenge jeg kan filme at han rydder opp og samtidig kan si: "hva var det jeg sa?"[:D][:D][:D][:D][:D]

så utrolig kjipt da[:o][:o][:o][:o] blir sikkert ikke lett å fjerne alle glass bitene fra plenen nei[&:]

Back
Topp