Knuser en myte om magestørrelse

Mammatoo

Glad i forumet

Bilde nummer 1 er uke 26+1 med førstemann - gutt
Bilde nummer 2 er uke 26+3 med andremann - jente

Flere som var mindre med nummer 2 eller med jentemagen?

Litt forskjell kan man si Er nok noe med hvordan babyen ligger inne i magen også?! Om babyen ligger mer inn mot ryggen blir vel også magen mindre<3 Flotte babymager<3 Jeg var liten med nr 1, i uke 28 var jeg mindre enn på det siste bildet ditt og med nr 2 var jeg mye større enn  første bildet dittDenne gangen er jeg større enn med nr 1 og mindre enn med nr 2

Jeg er større denne gangen, venter gutt. Fikk jente som første. Var stor da og, men ikke like stor som jeg er nå :)

Jeg har aldri hatt spesielt store mager med noen, men med min første fikk jeg sent mage (rundt 5-6 mndr kanskje) og alikevel ble det den gangen jeg var størst ved fødsel. Andre gangen fikk jeg like sent mage, og det var det svangerskapet jeg var minst ved fødsel. Tredje gangen fikk jeg "tidlig" (i forhold til de andre) mage, men den vokste ganske jevnt og var helt passe ved fødsel.

Jeg fikk jente første gang og magen begynte først å vise i uke 27, jeg ble veldig liten.

Nå venter jeg nr 2 og er 11+ 3 og magen er STOR. Har vært og avkreftet at det befinner seg flere inni der.

Tror også det kan ha noe med bakovervendt og fremovervendt livmor. Luft og veske i kroppen. Ingen svangerskap er like har jeg blitt fortalt. Tror ikke det kommer så mye av hva kjønn du bærer.

Jeg vet da naturligvis ikke hva kjønn jeg får enda :)

dette er meg nå (eller for to dager siden, 27+6)
    http://i261.photobucket.com/albums/ii61/TrineLouise/mageava22.jpg

Litt spissere denne gangen? og litt mindre rumpe.......

Gutt sist og jente nå :)

Jeg har mindre mage nå enn sist gang. Jeg var heller ikke stor sist gang, men barnet er like stort da:) Begge ble estimert til 1685gr i uke 31:) Så mage størrelse har ikke så mye å si:)

Back
Topp