Knurr...

Mija84

Forelsket i forumet
Her begynner den gode nyheten vår tydeligvis å spre seg, ei venninne av eksen til mannen min har postet på facebook om han trenger nummeret til han som klipper strengen på menna.[8|][:'(] Hva med; 'GRATULERER' for eksempel???

Det er samme dama som har ment at vi burde ha litt mere med hverandre å gjøre. Så veldig at om jeg skriver til ho på fb svarer hun på meldig så ingen skal se det. Og da vi skulle ha forrigemann var hun helt i hundre og ringte og skulle prate hele tiden. Falsk sa du?[:'(][:'(][:'(][:@]

Det er en av grunnene til at jeg holder kjeft om den lille i magen..For jeg vet at det kommer til å bli mye snakk om at vi skal ha en til....Skjønner ikke problemet til slike folk som skal legge seg opp i hva alle andre gjør...[:@][:@][:@]

Nei, hva er vitsen, liksom??
Spurte mannen min om det, men han sa jeg måtte tåle en spøk. Bare at jeg tydeligvis ikke har langt på nær samme humor som han da..[8|] Men han ville ikke svare på om han syntes det var morsomt da.

Og nå har vi snakket sammen på tlf (han pendler en del), og endte selvfølgelig at jeg ble sur igjen..[8|] Hormonell??? Nei! Det bare var litt unødvendig, synes jeg..

Det er forresten via de andre barna hans at det har spredd  seg, de fikk vite det i helga. Og bare for å ta med det også, da vi skulle ha forrige ringte eksen hans og kondolerte. HÆ?! Kjenner at jeg trenger å klage litt nå....[&:]

Og jeg skjønner godt at du vil holde det hemmelig ei stund til, 'Lykkelig og spent', det er ikke morro med alt snakket og negative som folk skal ha det til. Vi har nok med oss selv nå. Og den lille som vi faktisk ønsker oss og gleder oss så over!!

Back
Topp