Knurr...uke 39 i dag...

Mamma til Theo

Forelsket i forumet
....og på streken uke 39+0 startet fødselen med førstemann
Ser ut til at ANDREmann skal komme seinere jah...
Ingen vond kynner. Ingen "oppladning". Den forbaska slimproppen som gikk sist gang glimrer med sitt fravær. JAVLAR!!!!!!!!! :angry3
*Sitter på hemoideputen i solsetiken og kjøler de svære hobbittføttene i barnebassenget*

Plutselig skjer det ;)
Jeg fikk frøkna på 39+2. Hadde ingen tegn på fødsel før riene kom. Da kom slimproppen og tegningsblødningene. Etter det gikk det fort. Så hold motet oppe :)

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

40+0 i dag og ingen tegn her heller :p Storesøster kom på 39+5, men denne frøkna har tydeligvis god tid..
Satser på at vi blir tatt skikkelig på senga med at vannet plutselig går ;)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Stresser ikke disse julibabyene nei...

Eg er 39+0 i mårå. Storesøster kom 39+6.
Håper lillebror melder sin ankomst nå snart, siden eg for det meste er i "koma", hele døgnet.
Var til jm i dag, hadde da 2 cm åpning, avflatet og mykt (helt modent), så ble strippet skikkelig.

Lykke til, satser på det snart blir vår tur :)

Storesøster kom 42+3 er 41 i morgen så stygt redd at vi kommer til uke 42 denne gang også....

♥ventet prinsen 6juli, venter ennå♥

Stresser ikke disse julibabyene nei...
Nei, det virker som om de virkelig tar den tiden de trenger inni magen.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Uff.. Jeg er 39 + 2 i dag og blir mer å mer negativ for hver dag som går. Storesøster kom 14 dager over (jeg ble satt i gang 13 dager over). Hadde håpet på å ikke gå over denne gangen men jeg tror nok det er stor fare for det ja :( må vel tvinges ut hun her også :)

Uff.. Jeg er 39 + 2 i dag og blir mer å mer negativ for hver dag som går. Storesøster kom 14 dager over (jeg ble satt i gang 13 dager over). Hadde håpet på å ikke gå over denne gangen men jeg tror nok det er stor fare for det ja :( må vel tvinges ut hun her også :)

Huff, så kjedelig. Får håpe du slipper å gå over denne gangen..

Det skjer nok før du aner det.
Her kom lillemann i uke 39+3.
Jeg hadde ingen tegn til at det skulle skje noe som helst før det startet om morgenen ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

jeg er drit lei, hatt skikkelige tak i 2 dager nå, men det blir liksom ikke noe mer. Takene er skikkelig vonde og det strammer seg som et belte rundt nedre del av magen og korsryggen. Humøret har dalt VELDIG på grunn av dette. er bare lei av å bli lurt.

Back
Topp