Knotter på antikk kommode?

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg fikk denne av pappa for en stund siden, men den mangler knotter. Har dere noen forslag for knotter som kunne passe? Er veldig glad i Lisbeth Dahl sine, men klarer likevell ikke bestemme meg... Hjelp [;)]

Enig med shopoholic...diamantknotter! Skal du gjøre noe med kommoden, eller vil du ha den slik den er? Veldig fin var den!

Fint møbel! Jeg har en liknende gammel kommode slik som dette, bare at det er metallbeslag rundt noen av nøkkelhullene. Den har heller ikke knotter eller håndtak, men jeg har en original gammel nøkkel som jeg bruker som håndtak... Den står i en av skuffene hele tiden, er ganske fint... Vurderte å male den hvit, men jeg er så glad for at jeg lot være. Nå bryter den opp det hvite interiøret på en bra måte, og den er liksom litt mer særegen slik.

Har lyst til og ha det ja, litt tykke "diamantknotter", har det på andre antikke møbler vi har også [:)]

Har lyst til å male den hvit. Men siden det er så mye utskjæringer i den, så tror jeg ikke resultatet vil bli så bra.. Syns også den mister litt av sjarmen, så den blir nok som den er [;)]

Har også kun en nøkkel som brukes som håndtak, men hullene begynner og bli ganske stygge.. [:)]

Takk for tips!

Back
Topp