knivstikk...

snappi

Elsker forumet
ja, det er det det kjennes ut som.. akkurat som noen stikker en sniv inn i magen min neders og litt på siden... noen som har opplevd det?? er det en form for kynnere eller?? er litt grønn på dette her, er jo førstegangsfødene..

er ikke regelmessige og kommer bare et par ganger om dagen.. men hjelper ikke å sitte, ligge, stå eller gå.. menssmerter har jeg hatt en stund men de har blitt værre og kommer oftere.. krysser alt jeg eier og har for at disse stikkene betyr at det nærmer seg...

Jordmora sa til meg at disse stikkene kommer p.g.a at senene og muskulaturen tøyer seg. En av alle forbredelsene kroppen gjør til fødselen. Helt vanlig!

Jeg hadde sånne knivstikk ett par uker før fødselen, jordmor sa det var forberedelse til fødselen, strekking av livmorhalsen eller noe.

å neeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii, håper ikke det betyr at det er et par uke til fødselen starter... buhu, har "angst" for å gå over tiden.... Er liksom ikke forberedt på det siden jeg på en kontroll fikk beskjed om at de ville sette igang rundt termin hvis det ikke startet av seg selv, pga svangerskapskløe, men på siste kontroll sa de at de ikke ville sette igang...buhu, vil ha babyen min nå...

Oj sorry, mente ikke å gjøre deg lei deg da. [&:] For å oppmuntre deg litt, har ei venninne hvor fødselen startet 3 dager etter at hun fikk de "knivstikkene" - så dette varierer nok veldig fra person til person [;)]
Krysser fingrene for at babyen din kommer snart og ikke på overtid. [:)][:)]

Tok det ikke så veldig innover meg, men er bare så utålmodig, og så driver samb. å prøver å banke inn i hodet mitt at vi får junibaby, men jeg vil ha maibaby... RASTLØS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp