"Knivstikk"..oppi "hurlmunhei"!!

Kraaka

Gift med forumet
Noen ganger så stråler det smerte opp i skrittet....ja..kjennes som om en setter seg på kniver eller noe....

Noen andre?? Vet dere hva det kommer av?

It no' godt nei!!

Hmm.. Tror jeg har det slik selv noen ganger. Ubehagelig, men ufarlig. Har hatt det en god stund nå, så begynner å bli vant til det [&:].

Jeg har også det ja! Ikke spesielt godt.
Men jeg fikk beskjed om at det vil si at hodet driver å fester seg.
Ben som gnisser mot ben. I såfall er det jo en bra smerte [;)].
Skal til kontroll imorgen og da får jeg det vel bekreftet håper jeg [:D]

Det er det sikkert ja. Men husk det kan ta tid før det fester seg, jeg har hatt det slik i flere uker, og hodet festet seg ikke før sist helg...[&:]
Er du førstegangsfødende, fester det seg sikkert noe raskere [:)]

HODET fester seg????

Er jo bare 29 uker på vei!...Men at det kan ta noen uker er greit, men alikevel.... Men,men...vi får se...
Er 2 gangen for meg..så det er ikke sikkert at det fester seg i det heletatt før fødselen har jeg hørt, men...vi får se....
Ubehagelig med disse stikka hvertfall!!

Det er ikke bekkenløsning da?? Har ikke det sjøl, men noen som nesten beskriver det sånn som deg... Kanskje få sjekka det hvis du ikke har gjort det[:)]

ORIGINAL: snuppa80

Det er ikke bekkenløsning da?? Har ikke det sjøl, men noen som nesten beskriver det sånn som deg... Kanskje få sjekka det hvis du ikke har gjort det[:)]

Ja......har bekkenløsning...så det kan jo være det som gjør det ja!!
Men trodde ikke det skulle "stråle" opp sånn, men det er neimenn ikke umulig nei!!!

Hei=).. jeg har ikke bekkenløsning, men jeg kjenner  igjen den stikkingen.. skikkelig vondt.. kommer en sjelden gang.. ikke ukentlig, men bare sånn pluttselig.. hadde det med føstemann også.. sikkert ikke noe farlig.. Men skikkelig flaut hvis man får det ute blandt folk, for jeg "gisper" høylytt for det er så vondt..

Hm... ja..godt er det hvertfall ikke!!

Men får trøste meg med at det går over!! Takkk for alle svar!!

Back
Topp