"Knivstikk" i lysken

Var hos legen idag.. Ikke gravid, men fant heller ikke ut noe annet! Legen sa bare at dersom det vedvarte måtte jeg ta kontakt igjen.. Greier ikke helt å slutte å tenke på det likevel, siden jeg kjenner på det hele tiden!

Så rart... Så han hadde ikke en eneste anelse, altså? Ble det sjekket for cyster? Hvis det fortsetter burde han nok henvise deg et sted.

Så rart. Tok de innveding ultralyd? Høres ut som ligamentsmerter og som når cyster sprekker (sykt vondt) eller en skikkelig vond eggløsning.
Tok de crp av deg for å sjekke den?

Så rart... Så han hadde ikke en eneste anelse, altså? Ble det sjekket for cyster? Hvis det fortsetter burde han nok henvise deg et sted.

Ingen anelse tydeligvis.. Kan jo være jeg er gravid og det er for tidlig og teste.. (har ikke peiling på når jeg eventuelt skulle testet da jeg går på p-pillen)
Sjekket meg ikke for noe annet enn at han bare trykket meg på magen. Var der i maks 5 min.

Så rart. Tok de innveding ultralyd? Høres ut som ligamentsmerter og som når cyster sprekker (sykt vondt) eller en skikkelig vond eggløsning.
Tok de crp av deg for å sjekke den?

Ingen innvendig ultralyd.. Og ingen crp! fikk bare beskjed om å ta kontakt ved feber eller forverring.. Hadde ikke lyst å spørre mer da det var første gang jeg var hos denne legen, og jeg syns ikke han var så alt for hyggelig..

Er du gravid?

Back
Topp