"Knivstikk" i lysken

aninewe

Forumet er livet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
✨Juniverse 2026✨
Har i en 2-ukers periode nå gått med smerter nederst i lysken/ innover mot skambeinet. Det startet med små strekkinger/stikkinger på begge sider. Nå har det utviklet seg til kraftige "stikk" på høyre side. Fortsatt mildt på venstre side. Det kommer og går, og varer fra et par sekunder til et minutt av gangen. Er ikke veldig smertefullt, men veldig ubehagelig. Skal til legen med det over helgen. Det jeg lurer på er om noen har opplevd noe lignende?
Jeg tror ikke jeg er gravid.

For meg høres det ut som ligamentsmerter som man ofte får under graviditet, men sånn hadde jeg det før jeg ble gravid også.

Oppdater gjerne etter legebesøket. :)

For meg høres det ut som ligamentsmerter som man ofte får under graviditet, men sånn hadde jeg det før jeg ble gravid også.

Har aldri kjent noe lignende før, derfor jeg reagerte på det!
Skal oppdatere :-) takk for svar!

Nå har det forresten begynt litt lenger oppe i magen også...

Hmm vanskelig å si. Synes også det høres ut som ligamentsmerter men kan jo egentlig være så mye. Håper du får noe svar på mandag. God bedring:)
Ps. Kan være det kan være lindrende å bruke varmepute på:)

Hmm vanskelig å si. Synes også det høres ut som ligamentsmerter men kan jo egentlig være så mye. Håper du får noe svar på mandag. God bedring:)
Ps. Kan være det kan være lindrende å bruke varmepute på:)

Takk for tips!

Skulle være et smilefjes der men det forsvant!

Jeg hadde tatt en g-test :p

Men ellers sliter jeg med rygg og bekken og til tider kjenner jeg smerter nedover i lysken. Går til manuell terapeut som fikser det :D

Jeg hadde tatt en g-test :p

Men ellers sliter jeg med rygg og bekken og til tider kjenner jeg smerter nedover i lysken. Går til manuell terapeut som fikser det :D

Ja men det er så dyyrt å teste, og jeg glemmer alltid å bestille fra billigtester, så jeg tror jeg venter til legebesøket :-) sannsynligheten er jo ganske liten siden jeg bruker p-piller ;-)

Oppdatering: har ikke vært hos legen enda, men nå har det utviklet seg litt her. Kjempeøm i magen, ved siden av hoftebenet på begge sider (mest høyre fortsatt), og dødsvondt å nyse/hoste/le/stramme magemusklene... Må liksom bøye meg i fosterstilling for at det ikke skal være killing! Kjempespent på hvordan legebesøket går :-O

Oppdatering: har ikke vært hos legen enda, men nå har det utviklet seg litt her. Kjempeøm i magen, ved siden av hoftebenet på begge sider (mest høyre fortsatt), og dødsvondt å nyse/hoste/le/stramme magemusklene... Må liksom bøye meg i fosterstilling for at det ikke skal være killing! Kjempespent på hvordan legebesøket går :-O

Hmm. Dette høres rart ut. Jeg hatt smerter som du beskriver to ganger tidligere, den ene gangen var jeg gravid og den andre gangen var et ømhet etter samleie. Oppdater oss når du vet noe mer :)

Uff, det var voldsomt!
Slik var det da jeg var gravid og skulle snu meg i senga. Måtte bite tennene sammen for å ikke skrike. :P
Ja, nå er jeg spent. Når skal du til lege?

Sånn har jeg også!!! Dro på ultralyd med det da jeg var 16-17 år, legen fant ut at det var cyster på egg stokkene som sprakk. Au au au. Har det ennå
Blir ikke kvitt det. Jeg kan få denne knivstikke følelsen om jeg nyser, hoster, snur meg fort eller ligger for mye på magen

Uff, det var voldsomt!
Slik var det da jeg var gravid og skulle snu meg i senga. Måtte bite tennene sammen for å ikke skrike. :P
Ja, nå er jeg spent. Når skal du til lege?

Skal på onsdag! Er kjempevondt nå!! Greier ikke bevege meg ut av sofaen uten at det kniiiper !!

Sånn har jeg også!!! Dro på ultralyd med det da jeg var 16-17 år, legen fant ut at det var cyster på egg stokkene som sprakk. Au au au. Har det ennå
Blir ikke kvitt det. Jeg kan få denne knivstikke følelsen om jeg nyser, hoster, snur meg fort eller ligger for mye på magen

Hmm... Hørtes ikke bra ut! Skaper det noen andre problemer for deg enn smerte? Blir litt nervøs her :-S

Hmm... Hørtes ikke bra ut! Skaper det noen andre problemer for deg enn smerte? Blir litt nervøs her :-S

Ingen andre problemer enn smerte. Cystene er fylt med vann og er helt ufarlige. De sprekker, men det gjør vondt vondt vondt. Er ingenting man kan gjøre med det

Men heldigvis ikke farlig :-)

Ingen andre problemer enn smerte. Cystene er fylt med vann og er helt ufarlige. De sprekker, men det gjør vondt vondt vondt. Er ingenting man kan gjøre med det

Men heldigvis ikke farlig :-)

Det var beroligende :-)

Back
Topp