Kniver i livmorhals

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
føles ut som det går kniver gjennom livmorhalsen og livmoren. Stikker skikkelig. Ikke hatt det før. Er det smerter forbundet med sa? Har litt murringer også. Er ikke ligamentsmerter

Når jeg hadde en SA begynte jeg å spotte før smertene kom. Når jeg startet med spottingen forsvant alle symptomer og noen dager senere kom frisk blødning og smerter. Det var ikke knivlignende smerter, men kraftige menssmerter med murringer i magen og korsryggen.
Ta deg en tur til legen hvis du er veldig bekymret. Du er såpass langt på vei at du kan få ultralyd :)

Når jeg hadde en SA begynte jeg å spotte før smertene kom. Når jeg startet med spottingen forsvant alle symptomer og noen dager senere kom frisk blødning og smerter. Det var ikke knivlignende smerter, men kraftige menssmerter med murringer i magen og korsryggen.
Ta deg en tur til legen hvis du er veldig bekymret. Du er såpass langt på vei at du kan få ultralyd :)
Skal på ultralyd nr.2 i morgen :) blir så påvirket av andre hee inne at man begynner innbille seg at noe er galt :(

Jeg har hatt det. Som regel kjenner det ut som en kniv går opp i hufsa eller rumpa. To ganger har hatt kraftig smerte i livmora slik at jeg må sette meg ned. Sett spiren på ul etter den første, så ikke tenkt mer på det. Ved mine SA har jeg alltid fått blødning først, så murring i ryggen.

Jeg kjenner også på slike stikkninger i nedre del av kroppen av og til (men kanskje mer som en varm nål enn en kniv), men jeg er ikke veldig bekymret. Slik jeg har forstått det er fordi livmoren vokser og legger press på nerver osv.

Back
Topp