føles ut som det går kniver gjennom livmorhalsen og livmoren. Stikker skikkelig. Ikke hatt det før. Er det smerter forbundet med sa? Har litt murringer også. Er ikke ligamentsmerter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på ultralyd nr.2 i morgen blir så påvirket av andre hee inne at man begynner innbille seg at noe er galtNår jeg hadde en SA begynte jeg å spotte før smertene kom. Når jeg startet med spottingen forsvant alle symptomer og noen dager senere kom frisk blødning og smerter. Det var ikke knivlignende smerter, men kraftige menssmerter med murringer i magen og korsryggen.
Ta deg en tur til legen hvis du er veldig bekymret. Du er såpass langt på vei at du kan få ultralyd
Ja, veldig lett å la seg påvirke. Jeg har av og til tatt pause når jeg har følt det sånn.Skal på ultralyd nr.2 i morgen blir så påvirket av andre hee inne at man begynner innbille seg at noe er galt
Så bra du skal i morgen Hvis det blir for mye vil jeg også anbefale deg å ta en pause fra forum. Det hjelper!Skal på ultralyd nr.2 i morgen blir så påvirket av andre hee inne at man begynner innbille seg at noe er galt