Dollface Forumet er livet VIP 5 Jan 2008 #1 Jeg har scrappet darlingen [:D][:D][:D] Har liftet denne Og gjett om den ser annerledes ut nåå... [:D][:D][:D] Måtte bare erte dere litt - skal legge ut bilde i morra [8D][8D][8D]
Jeg har scrappet darlingen [:D][:D][:D] Har liftet denne Og gjett om den ser annerledes ut nåå... [:D][:D][:D] Måtte bare erte dere litt - skal legge ut bilde i morra [8D][8D][8D]
mizzie Glad i forumet 7 Jan 2008 #6 Så stygg kjæreste du har!!! [:D][8D] Neida... veldig bra! Syns du er like flink som de beste her inne jeg![;)]
Så stygg kjæreste du har!!! [:D][8D] Neida... veldig bra! Syns du er like flink som de beste her inne jeg![;)]
Dollface Forumet er livet VIP 7 Jan 2008 #7 ORIGINAL: mizzie Så stygg kjæreste du har!!! [:D][8D] Neida... veldig bra! Syns du er like flink som de beste her inne jeg![;)] Han er litt forvrengt dessverre.. [&o] Sånn går det når man er oppvokst i indre telemark... [&:][:D]
ORIGINAL: mizzie Så stygg kjæreste du har!!! [:D][8D] Neida... veldig bra! Syns du er like flink som de beste her inne jeg![;)] Han er litt forvrengt dessverre.. [&o] Sånn går det når man er oppvokst i indre telemark... [&:][:D]