Knipse knipse

Vand

Forumet er livet
natta bilder nå[8D] Får håpe hun ser søt ut i senga si, og ikke opp-ned med snørr i pannen[8D]

Sånn. DONE!!! Nå kan jeg bare "glemme" fotokonken, for nå er mitt bidrag inne! [;)]

Skynd dere dere også, så slipper dere å tenke på det! [8D] INN OG TA BILDER NUH! [:D]

Jeg skal gi snuppa litt tid på seg først tror jeg[8D]. Føler vi er inni en "evigsykdom"spiral her og stakkars mann som må ta seg av hun om natten nå som jeg leser ville nok ikke likt at jeg vekket hun fordi jeg vil ha bilde[8D]. Så vi satser på en blidere og friskere jente litt senere i uken - men sååå jeg gleder meg til å ta bilde[:D]

Vært innom tråden nå.... Har dere helt ærlig så søtt sovende barn? som ligger og klemmer på dokke/bamse? Helt nyyyyydelige barn de to der til å spise opp altså!

ORIGINAL: Tjukkaaa

Vært innom tråden nå.... Har dere helt ærlig så søtt sovende barn? som ligger og klemmer på dokke/bamse? Helt nyyyyydelige barn de to der til å spise opp altså!

Ja, helt ærlig faktisk så holder hun rundt dukka hele natten!!!! Og går og bærer på den HELE dagen[8D] Og det er veldig viktig at dukka IKKE har klær på seg[8|][8D]

De er skjønne!

Back
Topp