Kniping

Karoline_

Flørter med forumet
Okei,då har eg innsett at eg har vært alt for dårlig på å kniompe i dei to forje svangerskapa..nå har det skjedd to ganger at jeg nyser og tisser på meg:sorry: sååå flaut
Det er ikke hver dag heldigvis,men føler på meg at dette kan bli værre da det er noen veker igjen til termin,iiiiiik:nailbiting:
Flere som har samme problem?
Prøver å knipe,men jeg syns det er så ubehagelig av en eller annen grunn
 
Okei,då har eg innsett at eg har vært alt for dårlig på å kniompe i dei to forje svangerskapa..nå har det skjedd to ganger at jeg nyser og tisser på meg:sorry: sååå flaut
Det er ikke hver dag heldigvis,men føler på meg at dette kan bli værre da det er noen veker igjen til termin,iiiiiik:nailbiting:
Flere som har samme problem?
Prøver å knipe,men jeg syns det er så ubehagelig av en eller annen grunn

Har vært skikkelig forkjøla og har tisset på meg flere ganger under hostekulene å sånt :bag: Er og for dårlig til å knipe :nailbiting: Men er ikke ubehagelig å knipe da :bored:
 
Samme her :( Jeg må begynne med kniping så skal bruke app i begynnelsen!
 
Jeg har ikke hatt det problemet, før nå. Ble kvalm og måtte kaste opp tidligere i dag, og hver gang jeg brakk meg med hodet i do ble det mer vått. Ble en tur i dusjen ja...

Jeg har generelt vært flink med knipeøvelser, men tror jeg må bli enda litt flinkere.
 
Når jeg nyser renner det litt ut og det er ganske pinelig, men nå forstår jeg at det er flere som har det problemet. Jeg prøver å gjøre knipeøvelser, synes ikke det er ubehagelig, men glemmer fort å gjøre dem. Jeg tror jeg må bli flinkere for om ikke kan dette bli et større problem.
 
ja, når jeg nyser så kommer det av og til litt... har vært sånn helt siden jeg var gravid med storesøster for akkurat to år siden.. Burde nok vært flinkere å knipe da.. :wacky: Har et håp om at jeg ska bli flinkere nå, men lett å glemme av :happy:
 
Back
Topp