Kniping?

Anho3

Forelsket i forumet
Er dere flinke til å knipe? Jeg måååå skjerpe meg!

Jeg kniper litt av og til, har ikke noe rutine på det. . Jeg må også skjerpe meg!! :D

Er ikke flink... Var kjempeflink i forrige svangerskap, men nå blir det meeeeget sjelden :/

Kommer til bli totalt inkontinent :( om jeg hoster, nyser, hikker, ler... Nesten what ever så renner det :(

Haff.. Er så vanskelig å være disiplinert nok! Begynte bra, men nå hadde jeg helt glemt det de siste 2 mnd frem til denne tråden..

Jeg glemmer det helt. Og nå etter snart 4 fullgåtte svangerskap bør jeg skjerpe meg. Hvis ikke blir det vel bleie på meg når jeg blir eldre.
Må finne en lur måte å få det inn i en rutine på.

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk et tips om å trene med å knipe når jeg tisser. Altså stoppe opp når man tisser. Ikke lett med sprengt blære men da kjenner man virkelig hva man skal knipe. Om jeg ligger på sofa er der veldig lett å knipe men da blir det feil. Virker som jeg kniper igjen rompemuskelen i steden :) hadde dreisen på kniping før. Viktig å ikke glemme det slik at man kan trene etter fødsel igjen også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var kjempedårlig på det, men den siste måneden har jeg gått fra forkjøla til lungebetennelse, så har fått en del knipetrening x)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp