Kniping og roping

MammaenTilE

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Marsboerne 2023
Hei alle sammen,

jenta mi er nå 6,5 mnd og har de siste ukene knepet noe innmari. Greit nok under lek og når hun vil utforske, men hun gjør det for kos når hun ammes. Og det gjør SÅ vondt! Hun kniper på puppen, på brystet, på armen og egentlig alle plasser hun får tak i. Noen som har tips på måter å avlede henne slik at hun ikke kniper når hun spiser?

hun har heller ingen innestemme (om man kan si det om en baby) og roper og skriker også en del. Tips til hvordan få bukt med dette da jeg noen ganger kunne tenkt meg å rive av meg ørene av den høyfrekvente skrikingen?
 
Last edited:
Prøver å tilby fingen min å holde i. Hjelper ikke alltid, men fortsetter å tilby slik han ikke får skikkelig tak i huden.
 
Haha, som jeg skulle skrevet det selv Angående kniping, så vet jeg ikke. Tar vekk hånden og sier nei, men hun skjønner jo ikke det. Så sørger i hvert fall for at neglene alltid er nyklippet Og angående lyd, så synes jeg nesten bare det er morsomt. Det er liksom AAAAAAAAAA kjempe høyt. Altså ekstremt høyt. Vet ikke om hun synger eller hva hun prøver på. Var på cafe her for to dager siden, og da satt hun i gang vet du og skulle være med i samtalen. Folk rundt begynte jo å le. Er ikke grining eller sutring, er bare veldig høy prating eller synging eller gud vet Tenker nok at hun bare finner stemmen sin og at det går over. Men blir ikke cafe på en god stund
 
Back
Topp