Knipetråden!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
En liten påminnelse; ser du denne tråden: KNIIIP! ♥️

Knipetrening er litt viktig; jeg vet i alle fall med meg selv, at hvis jeg ikke er flink å huske det, blir det vanskeligere å holde seg ved f.eks et nys :p

Så.. påminnelse til meg selv og alle dere andre; knip litt :)
 
Jeg vet så inderlig godt, men allikevel glemmer jeg! Har absolutt! godt av å ha knipetrening i fokus!
 
Kniiip:p
 
Kniiip
 
Føler eg gjør noe der nede, men vet ikke om det er kniping? Hahaha. Kan liksom bevege greien på to ulike måter. Hva er rett? Hvordan vet jeg at jeg faktisk kniper?:angelic::woot:
 
Føler eg gjør noe der nede, men vet ikke om det er kniping? Hahaha. Kan liksom bevege greien på to ulike måter. Hva er rett? Hvordan vet jeg at jeg faktisk kniper?:angelic::woot:

Noen har nytte av vaginakuler, for å kjenne at de faktisk kniper :)
Du kan også; se med speil (mellomkjøttet skal bevege seg opp mot kroppen), stikke inn en finger mens du kniper, knipe under samleie og spørre om samboeren kjenner noe forskjell... :) Stoppe en urinstråle.. (men dette bør kun gjøres for å sjekke om du greier knipe så det stopper - ikke som trening).

Jeg så et lite foredrag om bekkenbunnstrening, hun beskrev det som å gli igjen en glidelås mellom urinrøret og anus. Ikke bare knipe rumpeballene sammen, sa hun :p
 
Noen har nytte av vaginakuler, for å kjenne at de faktisk kniper :)
Du kan også; se med speil (mellomkjøttet skal bevege seg opp mot kroppen), stikke inn en finger mens du kniper, knipe under samleie og spørre om samboeren kjenner noe forskjell... :) Stoppe en urinstråle.. (men dette bør kun gjøres for å sjekke om du greier knipe så det stopper - ikke som trening).

Jeg så et lite foredrag om bekkenbunnstrening, hun beskrev det som å gli igjen en glidelås mellom urinrøret og anus. Ikke bare knipe rumpeballene sammen, sa hun :p

Takk for god info! Har forsøkt de to tingene eg føler eg kan gjøre på sambo tidligere og han sier han kjenner det godt. Rumpeballene bruker jeg ikke/beveger seg ikke, så det er vel et godt tegn?:) Skal prøve meg lott frem med finger og speil! Men; er det meningen man sksl kunne ‘holde’ knipet lenge? For mine ‘knip’ slipper liksom opp igjen og så må eg ‘knipe’ på nytt. Klarer liksom ikke hooolde det stramt, hvis du skjønner
 
Takk for god info! Har forsøkt de to tingene eg føler eg kan gjøre på sambo tidligere og han sier han kjenner det godt. Rumpeballene bruker jeg ikke/beveger seg ikke, så det er vel et godt tegn?:) Skal prøve meg lott frem med finger og speil! Men; er det meningen man sksl kunne ‘holde’ knipet lenge? For mine ‘knip’ slipper liksom opp igjen og så må eg ‘knipe’ på nytt. Klarer liksom ikke hooolde det stramt, hvis du skjønner

En god økt kan tilsvare f.eks 10 x 10 x 10 kjappe knip (knip så hardt du kan i to sek, og slipp - pause på to sek. 10s pause på hver x). Og deretter 5-10 lange knip (hold i 10 sek. Ha pause i noen sekunder mellom hvert knip).
Ikke meningen du skal holde i flere minutter :)
 
En god økt kan tilsvare f.eks 10 x 10 x 10 kjappe knip (knip så hardt du kan i to sek, og slipp - pause på to sek. 10s pause på hver x). Og deretter 5-10 lange knip (hold i 10 sek. Ha pause i noen sekunder mellom hvert knip).
Ikke meningen du skal holde i flere minutter :)

Takk! Klarer max 1-2sek. 10s skjønner jeg ikke hvordan er mulig:/ haha
 
Takk! Klarer max 1-2sek. 10s skjønner jeg ikke hvordan er mulig:/ haha

Da øver du! Begynn med de 2 sek, raske knipene.
Ta deretter et par "hold så lenge jeg klarer".
I starten blir bare disse også på 2 sek, men jeg tror du blir å merke forskjell ganske raskt. :)
 
Da øver du! Begynn med de 2 sek, raske knipene.
Ta deretter et par "hold så lenge jeg klarer".
I starten blir bare disse også på 2 sek, men jeg tror du blir å merke forskjell ganske raskt. :)

Den er grei! Du er herved utnevnt til min offisielle knipementor!:)
 
Den er grei! Du er herved utnevnt til min offisielle knipementor!:)

Haha! Bare øve, så blir det nok bedre ♥️
Det trengs. Når bekkenet utvider seg, og livmoren presser på, blir det slappere der... så, veldig greit å trene opp så man ikke tisser på seg når man nyser. Det er litt kjipt nemlig :p
 
Ikke glem å KNIIIPe :)
 
Back
Topp