Knipetråd

Nybarnimage

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Er du flink til å gjøre knipeøvelser? :)

Her kan vi kanskje minne hverandre på akkurat det, så kan vi takke hverandre for det om 40 år!

Er du flink til å gjøre knipeøvelser? :)

Her kan vi kanskje minne hverandre på akkurat det, så kan vi takke hverandre for det om 40 år!
Er utrolig dårlig på å huske å gjøre knipeøvelser :(
Kommer jo til å angre om 40 år hvis jeg ikke gjør dem nå :confused5

Prøver så godt jeg kan å huske på det:happy: Men har ikke vært oftere enn annenhver dag:hilarious:

Er utrolig dårlig på å huske å gjøre knipeøvelser :(
Kommer jo til å angre om 40 år hvis jeg ikke gjør dem nå :confused5

Ja det er nettopp det :stop:

Jeg bruker å knipe når jeg tisser, eller bruker jeg vaginakuler med vekt! Syns det er kjedelig å bare knipe :cat:

Det er jeg innmari dårlig på. Angrer allerede på at jeg ikke har vært flinkere. Blir alltid en skvett når jeg hopper :oops:

Alltid vært flink, og fikk veldig igjen for det under fødsel og i ettertid. Anbefales sterkt å gjøre det HVER DAG!

Denne har jeg også lyst på!! Så jeg spurte en gynekolog om man kan bruke den som gravid, da sa hun nei. Er det pga. evt. vibrasjoner, strøm e.l?

Det synes jeg hørtes veldig rart ut. Den vibrerer ikke. Men lader den opp ja, men det er jo ikke skadelig i seg selv?

Har googla litt nå, og alt jeg finner er at man kan bruke den som gravid så lenge du ikke har komplikasjoner. Og flere anbefaler spesifikt å bruke den når du er gravid.

https://www.elvie.com/en-us/faqs/el...-trainer/using-elvie-trainer-during-pregnancy

Jeg følger knipeøvelsene fra Appen Helseoversikt. Gjør det i sammenheng med tannpuss så det har blitt en vane:) får se om jeg klarer å holde det gående til lenge etter fødsel:smiley-ashamed005

Back
Topp