Knipetråd

Knip
 
Knip
 
Jeg har bare en app som het «Done» .
Har feks tanntråd, kniping, gravidvitaminer osv som skal gjøres hverdag. Så huker jeg av når det er gjort. Kan ha påminnelser på den, eller alarmer.. for meg er det tilfredsstillende å kunne huke av når ting blir gjort så det er helt supert for meg :rolleyes:
Bra tips
 
Knip
 
Knip
 
Her var det lenge siden sist post.
Har du vært flink til å knipe? :)
 
Jeg bruker en app som er utvilklet av NHS (national health services i england) som heter squeezy. Det er to korte program, ett med lengre knip og et med korte. Du kan stille inn hvor mange ganger pr dag du vil gjøre øvelsene, og kan få påminnelse på mobilen om å gjøre øvelsene:)
Jeg hadde aldri greid å huske på det uten påminnelse fra appen, så synes det er veldig kjekt :)
 
  • Liker
Reactions: KML
Jeg bruker en app som er utvilklet av NHS (national health services i england) som heter squeezy. Det er to korte program, ett med lengre knip og et med korte. Du kan stille inn hvor mange ganger pr dag du vil gjøre øvelsene, og kan få påminnelse på mobilen om å gjøre øvelsene:)
Jeg hadde aldri greid å huske på det uten påminnelse fra appen, så synes det er veldig kjekt :)

Samme her, bruker en som heter Kegel trainer :)
 
Jeg bruker en app som er utvilklet av NHS (national health services i england) som heter squeezy. Det er to korte program, ett med lengre knip og et med korte. Du kan stille inn hvor mange ganger pr dag du vil gjøre øvelsene, og kan få påminnelse på mobilen om å gjøre øvelsene:)
Jeg hadde aldri greid å huske på det uten påminnelse fra appen, så synes det er veldig kjekt :)
Takk for tips, den må sjekkes ut.
 
Åååååh takk for tipse! Tror ik jeg har knepet en gang heller i dette svangeskapet enda :meh:
 
Knip
 
Back
Topp