Knipetråd

En tråd i 'Mars 2020' startet av Perleonske_94, 13 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Perleonske_94 Betatt av forumet Marsboere 2020 Vi som prøver :) Assistert-jentene

Kniper du?

Her kan vi minne hverandre på å huske å knipe :p aldri for tidlig å begynne :)

2. Budeia89 Betatt av forumet Marsboere 2020

Dumt spørsmål: knipe?? Knipe hva??

Haha, *førstegangsgravidogvetingenting*:hilarious:

3. Perleonske_94 Betatt av forumet Marsboere 2020 Vi som prøver :) Assistert-jentene

Bekkenbunnsmuskulaturen :)

4. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

• Liker Liker x 1
  5. *Ruger på nr 2* Mor til gutt født 2011

Knep aldri med førstemann jeg :yuck: (han er tatt med ks) men jeg har gode stramme muskler nedi der;) kommer til å knipe masse nå, ettersom alderdommen snart tar meg

• Liker Liker x 1
  6. Maaadde Blir kjent med forumet

20år og sliter med lekkasje når jeg hoster og nyser etter første mann. Så denne gangen kniper jeg masse

• Liker Liker x 1
  7. MammaJuni17 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

27år og andregangs.
    Knep aldri med han første, og slet kjempe lenge etter fødselen, han er 2år og jeg kan fortsatt kjenne på det etter en lang fjelltur. Så denne gangen kniper jeg hver dag, har en «rutine» app som hjelper meg å huske kniping og gravidtablettene hver dag :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  8. Perleonske_94 Betatt av forumet Marsboere 2020 Vi som prøver :) Assistert-jentene

Har du knepet idag? :)

9. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene

Kniiiiip

10. Blama Blir kjent med forumet Marsboere 2020

Det hadde jeg nesten glemt :wtf:

11. Perleonske_94 Betatt av forumet Marsboere 2020 Vi som prøver :) Assistert-jentene

Leste tips om sånn knipeapp, virker veldig grei ut. Hadde jeg bare husket å bruke den :facepalm:

12. Tussi86 Glad i forumet Marsboere 2020

Kniper litt på bussen på vei til jobb;) var ikke så flink sist...

13. Bkno9112182 Blir kjent med forumet

Hva heter appen?:dance008

14. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene

Knip

15. Perleonske_94 Betatt av forumet Marsboere 2020 Vi som prøver :) Assistert-jentene

Sikkert ikke den samme appen som MammaJuni2017 snakker om. Men jeg leste tips om en som heter Kegel Trainer - Exercises. Der kan du følge treningsopplegg for kniping. Koster penger etter noen øvelser da. Der kan du også legge inn påminnelser om kniping.

16. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene

Knip

17. Tussi86 Glad i forumet Marsboere 2020

Lurer på om det er den jeg hadde sist... veldig greit med påminnelser :happy:

18. MammaJuni17 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Jeg har bare en app som het «Done» .
    Har feks tanntråd, kniping, gravidvitaminer osv som skal gjøres hverdag. Så huker jeg av når det er gjort. Kan ha påminnelser på den, eller alarmer.. for meg er det tilfredsstillende å kunne huke av når ting blir gjort så det er helt supert for meg :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  19. MammaJuni17 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Kniiiiiip folkens! :dance018

• Liker Liker x 1
  20. Perleonske_94 Betatt av forumet Marsboere 2020 Vi som prøver :) Assistert-jentene

Takk for tipset :)
    Må se om jeg finner den. Greit å ha huket av når jeg står og funderer om vitaminene er tatt eller ikke.

• Enig Enig x 1

Del denne siden