Laetuskattis
Flørter med forumet
Har lasta ned en app som heter "Kegel aerobics", som sier ifra når du skal knipe og slippe
Også kan man sette på alarm slik at man blir påminnet knipingen
Hurra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lasta ned en app som heter "Kegel aerobics", som sier ifra når du skal knipe og slippeOgså kan man sette på alarm slik at man blir påminnet knipingen
Hurra!!
Haha, ja det gjør jeg ogKniping kombinerer jeg med noe jeg syns er mye hyggeligere og involverer mannen:-D hehe>.<
Hoho, nei, det skal jeg vel ikke skryte på meg her heller. Da tror jeg ikke det hadde vært noe hyggelig lenger etterhvert>.<Haha, ja det gjør jeg ogMen mener å ha hørt at man bør knipe 3 ganger daglig, og det er ikke hver dag det 'hyggeligere' skjer så mange ganger daglig her ihvertfall
![]()
Nei? Ha skjer der og hvem er hun?Hoho, nei, det skal jeg vel ikke skryte på meg her heller. Da tror jeg ikke det hadde vært noe hyggelig lenger etterhvert>.<
Jeg kniper litt i tide og utidemen aldri noe særlig systematisk. Heldigvis hadde jeg aldri noen problemer som gravid sist. Høygravid og med kjempeallergi, nøs i ett, tissa aldri på meg. Selvom jeg var skikkelig tissetrengt.
Sett det klippet når Sigrid Bonde Tusvik er til gynekolog etter fødsel?>.<
Hahah!!Komiker. Var et program der en fulgte henne gjennom svangerskap og fødsel. Hun var hos gyn til 6 ukers kontroll. Blir bedt om å knipe over gyns fingere for å sjekke at hun knep med rette musklene.. Gyn kjente ingenting, og Sigrid konkluderte med at hun mest sannsynlig hadde et meget stramt anus....;-p
Ja! Ligger på Sumo ser jeg! "Sigrid blir mamma".Hahah!!Det vil jeg se. Gikk det på tv2? (Kanskje det ligger på sumo?)
![]()