Knipertråd

AnLinnea

Elsker forumet
Himmelbarn
Påskekyllingene 2020
Kniper du?
Her inne kan vi minne hverandre på det. Så lenge vi kommenterer vil tråden være aktiv og synlig!

Viktig å knipe bekkenbunnsmusklene både i svangerskapet, og etterpå. Da slipper man å tisse på seg av hosting, nysing, latterkrampe og hopping.

*knip* *knip*

Last edited:
Jeg er alt for dårlig på dette, glemmer det hele tiden:(

Kniper masse, gjorde det med alle sammen samt vært hos fysio og tatt laseroperasjon for å stramme opp. Noen ganger så hjelper ingen av delene, til tross for enkle fødsler uten rifter. Men, å ikke knipe i det hele tatt gjør det ihvertfall ikke bedre :P

Kniper hver gang jeg ser denne tråden, så den hjelper :hilarious:
Knip knip

Jeg jobber mye med hele bekkenet når jeg trener, deriblandt også knipemuskulaturen..
Lurte på å investere i slike knipekuler, har hørt de visst gjør underverker for hele understellet..

Noen som har erfaring med de?
Leste også at de kan gi deg orgasmer, tenker det er lite kult å gå med slike her hjemme bandt tenåringer om det er tilfellet :P

Glemmer til stadighet!! Lurt med en slik tråd ja!! Ar dårlig på det sist også, og det er ikke såå lenge siden fødsel:hilarious:

Jeg jobber mye med hele bekkenet når jeg trener, deriblandt også knipemuskulaturen..
Lurte på å investere i slike knipekuler, har hørt de visst gjør underverker for hele understellet..

Leste også at de kan gi deg orgasmer, tenker det er lite kult å gå med slike her hjemme bandt tenåringer om det er tilfellet :p
Tror ikke de gir deg en spontan orgasme, men hvem vet? I tilfellet må jeg få meg noen slike asap :hilarious:
Knip knip damer!

Leste også at de kan gi deg orgasmer, tenker det er lite kult å gå med slike her hjemme bandt tenåringer om det er tilfellet :p
Knipekuler har jeg aldri hørt om. Hvor har du lest om det:bag:

Hvordan vet man at man kniper «rett»? Redd jeg gjør det feil og går glipp av effekten på grunn av det.

Jeg prøver å knipe litt mens jeg gjør andre ting, men tror jeg skal bli flinkere til å kun knipe noen minutter hver dag.

Back
Topp