kniper dere?

spent08

Betatt av forumet
begynner dere med knipe øvelser med en gang etter fødselen ? eller har dere ventet et par uker?

Fikk beskjed av jordmor som tok imot gutten min at det var smart å begynne med en gang, helst dagen etter fødsel!  Er nok ikke så flink som jeg burde være, men kniper når jeg kommer på det (som akkurat nå, takk for påminnelsen[;)])

ORIGINAL: snulle

Fikk beskjed av jordmor som tok imot gutten min at det var smart å begynne med en gang, helst dagen etter fødsel!  Er nok ikke så flink som jeg burde være, men kniper når jeg kommer på det (som akkurat nå, takk for påminnelsen[;)])

[:)][8|][:-][:D]

Ehh...*kremt* Burde jeg knipe? [8|]

ORIGINAL: Kaizer

Ehh...*kremt* Burde jeg knipe? [8|]

Ja! For å forhindre livmorsfremfall og inkontinens! (hilsen eksperten som fikk brosjyre på sykehuset..)

begynte med en gang etter fødselen ja.
og kniper hver dag. ca 50 knip om gangen.. og prøver å huske på det minst et par ganger om dagen.

Jeg begynte noen dager etter fordi jeg følte meg litt slapp i bekkenbunnen. Kjente fort forskjell og prøver å gjøre det så ofte som mulig i løpet av dagen.

ORIGINAL: __marie__

begynte å knipe med en gang [:)] og kniper innimellom når jeg kommer på det...

på sus var det egen time med fysio,"knipen",der ble det anbefalt 10 knip 3xdaglig,og begynne med å holde hvert knip en 2-3 sek,var ikke mer som skulle til i begynnelsen! :)

Back
Topp