Knipe Tråden

Er så dårlig å knipe… :smiley-ashamed004
Men i dag har jeg prøvd et par runder. Håper jeg blir flinkere. :angelic:

Begynte først å knipe ordentlig hver dag ETTER fødsel med nr 1 og det funker faktisk!! Jeg slet litt med at det kom tiss når jeg nøs osv, men det sluttet etter et par mnd med kniping. Så jeg burde vært flink før fødsel også. :nailbiting:
Samme her! Var flinkere etter fødsel. Litt for at det var da «plagene» kom. Ikke store plagene for min del, men litt som med deg. Når jeg nøs hardt og merket jeg slet med å knipe igjen etter først å ha startet :p
Merket dessverre dette allerede nå i svangerskapet. Sikkert fordi ting var litt slappere fra sist :p men prøver nå å knipe når jeg er på do iaf. Og merker allerede etter 1,5 uke at det har hjulpet masse!:)
 
Samme her! Var flinkere etter fødsel. Litt for at det var da «plagene» kom. Ikke store plagene for min del, men litt som med deg. Når jeg nøs hardt og merket jeg slet med å knipe igjen etter først å ha startet :p
Merket dessverre dette allerede nå i svangerskapet. Sikkert fordi ting var litt slappere fra sist :p men prøver nå å knipe når jeg er på do iaf. Og merker allerede etter 1,5 uke at det har hjulpet masse!:)
Merker at jeg sliter litt når jeg må veldig tisse og hoster e.l. nå. Har prøvd å legge inn rutinen at jeg prøver å knipe i sofaen når jeg ser tv + legge inn en pause i styrketrening/yoga og knipe da. Et annet alternativ er kjedelige møter på jobb :hilarious: blir ikke hver dag, men oftere enn før iallfall.
 
Avsetter 15-20 min annenhver dag på do før jeg legger meg. Kjører stoppeklokka på mobilen. Lager meg et eget program som feks 1. knip på 3 min x 3 med en liten pause mellom hver. Det blir « utholdenhetstreningen»:) Tar så kjappe på 10 sekunder som belønning i et par runder, så 10 knip i 10 sekunder x 2. Deretter pause og kanskje noen veldig harde på 8 sek av gangen.

Kjører samme program, men prøver å forlenge samt trekke hardere for å oppnå litt progresjon

I julen skle det ut, men er i gang igjen.
 
KNIIIIP!
 
Back
Topp