knipe, knipe knipe.....

søvnlø

Betatt av forumet
Satt på senga i morrest, og med et nøys jeg, og ja.... tissa på meg... Så nå sitter jeg å kniper fra en anna verden......... :smiley-ashamed008

Huff jeg har også opplevd det,iallefall at det kommer noen dråper, så jeg også kniper - håper det hjelper å knipe!! :-)

Velkommen i klubben. Nå har jeg UVI så det er enda værre. Må skifte truse titt og ofte dersom jeg nyser eller hoster

Gått til innkjøp av tena her gitt, sånn i tilfelle... må bli flinkere til å knipe altså!

Her og... Verst er det når jeg kaster opp. Selv om jeg er på do 5 sek før, så funker det tydeligvis ikke å tømme helt.

Synes det er greit å ha denne tråden høyt oppe. Da er det lettere å huske å knipe :) Prøver å huske det tre ganger om dagen, men jammen lett å glemme....

Funker ikke for meg heller å gå på do.. for uansett om jeg nyser eller kaster opp 10 sekunder etter jeg har vært på do, kommer det likevel alltid noe. Her er det høyt forbruk av diverse truseinnlegg.. :P

Samme her, månedene med oppkast var verst og som flere skriver hjalp det ikke om jeg akkurat hadde vært på do.

Dette er tydeligvis et normalt problem, og må innrømme at da jeg skrev innlegget, ja da sjemtes jeg litt... Men er "glad" å høre at det er flere som sliter med dette...
Så husk damer....

KNIP....... ;)

Back
Topp