Knipeøvelser

Bkno7899862

Andre møte med forumet
Hei! Er dere flinke å gjøre knipeøvelser? Jeg har utsatt det alt for lenge:facepalm:
Begynte i dag med knipeøvelsene i appen helseoversikt og tenker å prøve å gjennomføre dette hver dag frem mot fødsel.

Når jeg gjorde knipeøvelsene nå fikk jeg vondt på venstre side og ned låret. Noen som vet hva det kan komme av? Kjennes nesten ut som slik smerte som det strammer i et arr, men jeg har ikke sydd eller revnet der under tidligere fødsel. Tenker å høre med jordmor på neste time.

Skulle ønske jeg var flinkere å huske det, er jo grusomt å nesten tisse seg ut når jeg spyr eller nyser... men mamma sier jeg skal gjøre det når jeg pusser tennene og lager middag, sa blir det jo 3 gang om dagen :)

Skulle ønske jeg var flinkere å huske det, er jo grusomt å nesten tisse seg ut når jeg spyr eller nyser... men mamma sier jeg skal gjøre det når jeg pusser tennene og lager middag, sa blir det jo 3 gang om dagen :)
Ja, det er veldig lett å glemme:facepalm: lurt det moren din sier, så kanskje man får det inn som en rutine:)

Back
Topp