Knipeøvelser

Husker det ikke, nei :P

Jeg kniper ved å late som om jeg må holde igjen mitt fornødne :hilarious:

Men bra du lagde en sånn tråd så vi kan minne hverandre på det :)

Takk for påminnelsen! Kniper mens jeg skriver nå :p

Noen som husker hva anbefalingene sier ang knipeøvelser? Kjenner jeg har glemt mye siden forrige svangerskap asså :rolleyes:

Tror jeg begynte med å holde i 5 sekunder x 5 (et par-tre ganger om dagen?) da jeg trente meg opp etter fødsel. Og så økte jeg opp til 10 sekunder x 10 tre ganger om dagen. Så kan man også variere med noen hyppige, korte knip. Bare fantasien som setter grenser :p Men husk at dette også er en muskel som må trenes opp, så det er ikke noe vits i å begynne for tøft selv om det virker helt latterlig lite med 5 sek x 5 i starten :p

Begynner ikke før i uke 12..redd for å "knipe sund" spiren:wtf::bag::hilarious:

Mener på jeg hadde en knipeapp sist :p Må finne igjen den

Har hatt det inne siden jeg var liten pga jeg hadde problemer med blæren :p så tar meg selv i å gjøre det automatisk når jeg slapper av :woot:

Har ihvertfall aldri hatt noe problemer med lekkasje, kunne hoppe på trampoline rett etter fødsel nr 3 :p:angelic:

Jeg gjør det når jeg husker det...noe som ikke er så ofte. For flere år siden kjøpte jeg sånn kuler med ulik vekt. Men gjett hva som skjedde. Den ene kula "forsvant" oppi der. Fy søren jeg fikk panikk så for meg at jeg måtte dra til legen å få hjelp...snakk om flaut. Så jeg vridde meg i all slags stillinger og prøvte desperat å grave den ut. Fikk den heldigvis ut etter 10min.
Så jepp her er metoden helt natural uten hjelpemidler nå :laughing001:laughing001

Jeg gjør det når jeg husker det...noe som ikke er så ofte. For flere år siden kjøpte jeg sånn kuler med ulik vekt. Men gjett hva som skjedde. Den ene kula "forsvant" oppi der. Fy søren jeg fikk panikk så for meg at jeg måtte dra til legen å få hjelp...snakk om flaut. Så jeg vridde meg i all slags stillinger og prøvte desperat å grave den ut. Fikk den heldigvis ut etter 10min.
Så jepp her er metoden helt natural uten hjelpemidler nå :laughing001:laughing001
Å herregud haha :eek: jeg skulle akkurat tipse om sånne. Har de selv, men aldri prøvd de. Kanskje jeg drøyer det da :P

Back
Topp