Knipeøvelser!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Er dere flinke til å gjøre disse? For det er nemlig ikke jeg. :b Sist lærte jeg at jeg skulle knipe hver gang jeg amma, men jeg husker det bare på natta. På dagen sitter jeg på mobilen eller ser på TV mens jeg ammer så da husker jeg det i hvert fall ikke.

Det er vel kanskje på tide å begynne med bekkenbunnsøvelsene jeg lærte hos fysioterapeuten også.. Bare finne fram treningsballen min. Nei, blir vel først over påske vel!
 
Jeg har påminnelse på mobilen hver kveld om å gjøre knipeøvelser :) det får meg til å gjøre de. Blitt bedre allerede.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
noen dager er jeg flink til å huske det, andre dager ikke. Pleier å gjøre de når jeg kjører bil ;-)
 
Ja, men har kunnet holde stråla mens jeg tisser lenge allerede...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er veldig opp og ned, noen dager er jeg kjempeflink, andre dager glemmer jeg det helt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Godt vi er fler som er sporadisk flinke ;) Var ikke veldig god på å gjøre disse øvelsene sist heller, og det gikk bra den gangen. Men skal prøve å bli flinkere likevel. Vil gjerne raskt tilbake i trening, og da er det greit å ha kontroll der nede ;)
 
Jeg er ikke flink til det! Men hosta som en gal fra før fødselen og 14 dager etter, og tissa ikke på meg noen ganger:p så tror hostinga automatisk gjorde at jeg måtte knipe.


Mh
 
Back
Topp