Knipeøvelser

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Noen som praktiserer knipeøvelser?
Her knipes det når det vaskes, taes inn og ut av oppvaskmaskinen, når reklamen er på tv under tv-titting, lagring av mat...ja...ganske så ofte :P

har holdt på med knipeøvelser siden jeg var 14/15 år jeg. heh..

Neeej, er dårlig på det, men har planer om å gjøre de daglig fra ca nå av for å gjøre det litt enklere å komme seg etter fødsel. Jeg bare synes det er litt ekkelt, veit ikke hvorfor.

Det er jeg dessverre veldig sløv på... Men kjenner at jeg er nødt til å skjerpe meg nå, så må vel bare gjøre det til en vane:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje vi skal lage en knipetråd? så må vi knipe, og skrive hver gang vi ser tråden :D

Et dumt spørsmål kanskje, men hva hjelper egentlig knipeøvelser på før fødsel? Hadde ikke lekkasjer før fødsel selv om det nok var litt rett etter fødsel. Sterke muskler er jo ofte litt "fastere" og jeg ville liksom trodd at en mindre sterk var mer strekkbar (tenker på revning...). Etter fødsel skal man jo få den til å trekke seg sammen, så den skjønner jeg. Bare litt undring fra min side, kan godt hende jeg er helt på jordet ;-)

Et dumt spørsmål kanskje, men hva hjelper egentlig knipeøvelser på før fødsel? Hadde ikke lekkasjer før fødsel selv om det nok var litt rett etter fødsel. Sterke muskler er jo ofte litt "fastere" og jeg ville liksom trodd at en mindre sterk var mer strekkbar (tenker på revning...). Etter fødsel skal man jo få den til å trekke seg sammen, så den skjønner jeg. Bare litt undring fra min side, kan godt hende jeg er helt på jordet ;-)
Nå er jeg ingen fagperson, men en erfaren "fødselsmakin" :P
Og muskler "der nede" fungerer jo som muskler flest. Jo mere trent man er, jo raskere kommer man tilbake til "sitt gamle jeg". Revning har med hud og gjøre...slapper man av i musklene er man tøyelig uansett.
Og trener man jevnlig...hjelper det å forebygge inkonsistens i eldre alder :)

Sikkert lurt :-) kan det ikke revne i muskelvev og? Har ikke peiling jeg altså....bare fundering ;-)

Jeg er altfor dårlig på det, dessverre. Og denne gangen merker jeg at jeg ikke har vært så flink med de to første. Større problemer med å holde meg nå enn med de to forrige. Nysing og hosting som jeg ikke er klar over kommer, er et mareritt på jobb. Nødt til å stelle meg med bena diskret i kors for å hjelpe til med knipinga. Usj, må skjerpe meg!

Back
Topp