Knipeøvelser

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Ja jenter, er dere flinke til å ta knipeøvelser hver dag?:-D Det er absolutt ikke jeg:p men må prøve å skjerpe meg, vil ikke risikere å få ufrivillige lekasjer:p

jeg kan ikke skryte på meg at jeg var veldig flink forje sv.skap.. heldigvis ikke hatt noe lekkasje problemer... men takk for påminnelsen :D

årh neeei, glemmer det hele tiden, er flink med en gang det blir nevnt, sånn som nå, så kniper jeg litt også glemmer jeg det igjen.. :P 

Jeg må innrømme at jeg ikke er særlig flink til det.... Men jeg prøver å huske på det hver gang jeg trener da fordi da gjør jeg det som regel automatisk når jeg strammer kjernemusklaturen.
Må si at det hjelper å trene kjernemusklaturen da. Hadde mye mer lekkasje-problematikk i første sv.skap enn nå.

Prøver å være flink men ikke alltid jeg husker det. Pleier en gang i uka å kutte strålen når jeg er på do. Klarer jeg det uten problemer er jeg fornøyd.

MGA skrev:
årh neeei, glemmer det hele tiden, er flink med en gang det blir nevnt, sånn som nå, så kniper jeg litt også glemmer jeg det igjen.. :P 

Hehe, akkurat som meg det:p

Back
Topp