Knipeøvelser

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Gjør dere knipeøvelsene jenter?
Jeg glemmer det jeg... Også får jeg det liksom ikke helt til også har jeg ikke overskudd til å stresse med det... Klarer ikke stoppe strålen helt... Er jeg alene om dette?

Jeg måtte være flink i starten, da jeg oppdaget at jeg ikke klare å holde meg så lenge som før, fikk litt panikk når jeg måtte tisse for å si det sånn... Men nå klarer jeg å stoppe strålen, ikke helt i starten da - men jeg kjenner jeg har fått mye mer kontroll på knipingen.. Prøver å ta et par skikkelige kniiiiip hver dag, flere sterke knip er bedre enn maaaange korte;)

Innimellom, men lett for å glemme :-/

Er ikke det jeg tenker mest på, burde nok vært flinkere :p

Var igrunn veldig flink til å knipe i starten, men nå har det helt gått i glemmeboka. Har aldri helt fått det til. Har funnet riktig muskel, men klarer ikke holde ett knip lengre enn ett sekund. Jammen ikke lett å vite hva som er vanlig og ikke, trodde det var bare meg som sleit med dette jeg.

10 x 3 altså 30 knip daglig fikk  jeg høre på  sykehuset. Jeg har vært ganske psyko til å knipe of jeg har vært redd for nedsunken livmor og andre kjedelige tilstander som kan skje. Men nå er jeg ikke så ivrig mer. Tenker at om jeg bare kniper litt hver dag så er jo det bedre enn ingenting.

Jeg har knytt en liten sløyfe på rattet i bilen slik at jeg husker på det når jeg kjører bil, og tar noen knip da

Back
Topp