Knipeøvelser :-S

Nei, jeg et altfor dårlig på det og kjenner at graviditet nr 2 gjør mer "skade" der nede, enn nr 1 :/ utrolig kjipt, så må vel bare bli flinkere.. Tror det er viktig å gjøre de under graviditeten, da "skaden" er skjedd etter ungen er ute(?)

Bjæk... Disse knipeøvelsene.. Jeg burde vel ha gjort det under forrige svangerskap og etter, men skal innrømme å si at jeg ikke har vært flink, og det har jeg ikke vært denne gangen heller..Huff:/

Jeg er ikke flink! Jeg gjør det bare når jeg hører el leser ordet knipe :) Men da skal jeg si deg jeg kniper og. Hahaha!

Jeg er flink! Jeg var flink forrige gang også, både under og etter svangerskapet.
Jeg tar minimum 5 knip ganger 5 sekunder minst 5 ganger om dagen. Det er fint å ha vanen inne i svangerskapet, da er det lettere å huske det etterpå kanskje?

Her er det også en automatisk refleks når jeg hører ordet knipe eller bekkenbunn:) Skulle hatt en app som peip et par ganger om dagen!

• Liker
Reactions: jc
Her er det også en automatisk refleks når jeg hører ordet knipe eller bekkenbunn:) Skulle hatt en app som peip et par ganger om dagen!

Det hadde vært genialt! Men man kan jo forsåvidt bare lagre en alarm som går av...

Dette kan jeg vel med hånden på hjerte si, at jeg er fryktelig dålig til å huske :( Var veldig flink i første SK. Merker godt at dette er noe jeg burde bli flink til! :P

Jeg kneip ikke forrige gang og er like dårlig til å huske på det denne gangen!
Men burde jo kanskje bli flinkere til det..

jeg kniper en gang i uka :p da er jeg på gravidtrening og har masse bekkenbunnstrening og annen styrketrening. Deilig! Men skulle nok ha knepet oftere :p

Blir lite av det :s var dårlig på det med de to andre også og det gikk jo greit, men kan jo bli verre denne gangen!

Back
Topp