Knipeøvelser og det å tisse på seg

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Hei:)
Prøver å huske på disse knipeøvelsene da... gjør 10 knip en til to ganger om dagen. Det jeg har merket er at etter knipeøvelsene skal det ikke mer til enn at jeg bøyer meg ned så kjennes det ut som tissen presses ned og at det skvetter litt tiss i bindet.
Betyr det at jeg kniper feil? Lærte at man skal dra underlivet opp når man kniper, ikke bare knipe som i å knipe av urinstrålen.

Hvordan kjennes det ut for dere?
 
Det kan hende du trener for hardt nå i starten og at du blir for sliten etter knipeøvelsene og derfor holder ikke bekkenbunnensseg like godt rett etterpå. Høres ut som du kniper riktig. Jeg kniper aktivt 3 ganger om dagen, og gjør ulike knipeøvelser jeg lærte av bekkenbunnstreningfilm.
Jeg tar alltid å kniper hardest på kveldene når jeg har lagt meg, for da får uansett bekkenbunnen hvilt seg etterpå.
 
Du er ikke alene, haha. Gikk bedre etter en uke. Men skjer litt uhell ennå.
 
Du er ikke alene, haha. Gikk bedre etter en uke. Men skjer litt uhell ennå.
:hilarious:
Klarer du å kjenne uhellene? Jeg er ikke sikker på om jeg kjenner de ellers. At det lekker litt. Prøver å indentifisere tisselukt i bindet men.
Kjenner jeg har tak på musklene nå, men stoler ikke på at jeg er helt kontinent av den grunn. Har fortsatt ikke prøvd trampoline:hilarious:
Og babyen min som kun hadde 34cm rundt hodet og veide 2,5 kg. Og hadde sakte utdrivning og kun fikk tre rifter i indre kjønnslepper. Skulle ikke tro det ble så ille da:wtf:
 
:hilarious:
Klarer du å kjenne uhellene? Jeg er ikke sikker på om jeg kjenner de ellers. At det lekker litt. Prøver å indentifisere tisselukt i bindet men.
Kjenner jeg har tak på musklene nå, men stoler ikke på at jeg er helt kontinent av den grunn. Har fortsatt ikke prøvd trampoline:hilarious:
Og babyen min som kun hadde 34cm rundt hodet og veide 2,5 kg. Og hadde sakte utdrivning og kun fikk tre rifter i indre kjønnslepper. Skulle ikke tro det ble så ille da:wtf:
Det er helt normalt :) bekkenbunnen har jo fått ekstra påkjenning med svangerskap og fødsel. bare fortsett med knip ingen så blir det bra etterhvert. Anbefaler trenings film for bekkenbunnen, du finner på feks. YouTube eller på tena.
 
Back
Topp