Knipeøvelser: noen som har prøvd Kegelmaster?

Elphabula

Andre møte med forumet
Etter å ha hørt noen skrekkhistorier om folk som har måttet operere fordi de har begynt å jogge/trene etter fødsel uten å trene opp bekkenbunnen først (med knipeøvelser), i tillegg til at det jo visstnok er helt vanlig å få problemer med å tisse på seg etter fødsel og fortsette med dette til man får trent opp bekkenbunnen, har jeg prøvd å sette meg inn i dette med knipeøvelser. Problemet er at det er så kjedelig at det er veldig lett å glemme å gjøre det, eller gjøre mange nok hvis jeg først kommer på det. Jeg har derfor sett på treningsapparatet (!) Kegelmaster 2000.(http://www.amazon.com/KEG-Kegelmaster-2000/dp/B004IAO8P6). Er det noen som har no erfaring med å bruke denne?

60 dollar for å kjøpe noe man egentlig ikke trenger, jeg vet ikke helt jeg... Tror jeg heller går for knipeøvelser i det daglige. Hvis du glemmer det så kan du jo sette en alarm på telefonen så du husker å gjøre det daglig.

Jeg prøver å få tak i en kegelmaster. Har prøvd å bestille via amazon, uten hell. Virker som det ikke kan sendes til Norge... Kjøpte du dette produktet? I så fall, hvor fra?

Har vert innom flere nettsider som ikke sender produktet til Norge. Frustrerende når en først har bestemt seg for å kjøpe. Send meg gjerne nettsiden du brukte til slutt. Leste på bloggen din at du også hadde problemer med bestilling. Tips mottas med takk!! :)

Velg deg en spesiell situasjon/sted du kniper så glemmer du det ikke. Feks når du pusser tenner eller venter på bussen el... Du bør variere stillingene litt så kanskje lurt å gjøre hjemme ;)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg kniper alltid i rundkjøringer/kryss når jeg er ute å kjører bil:) Er mange rundkjøringer på vei til jobb:)
Et lite tips jeg fikk av naboen, og hun hadde fått det av legen sin:)
Kniper da og holder i 10 sek:)
Funker fint, og jeg har ikke hatt noen problemer etter je fikk dattera mi:)

Jeg kniper alltid i rundkjøringer/kryss når jeg er ute å kjører bil:) Er mange rundkjøringer på vei til jobb:)
Et lite tips jeg fikk av naboen, og hun hadde fått det av legen sin:)
Kniper da og holder i 10 sek:)
Funker fint, og jeg har ikke hatt noen problemer etter je fikk dattera mi:)

Geniale forslag! Jeg synes også det er lett for å glemme! Men den rundkjøring greia tror jeg jeg skal prøve å adoptere!!! Hehehehe

Back
Topp