Knipeøvelsene...

Ninni

Glad i forumet
Septembermødre <3
Marsboerne2017
Flere som har skulket disse? Glemmer dem av og synes ikke jeg får dem til. Leste dessuten en artikkel om en dame som hadde tatt doktorgrad på dette, og som konkluderte med at man ikke fant noen signifikant forskjell på forekomsten av inkontinens mellom knipende og ikke-knipende. Allikevel anbefale hun kniping... Andre som har vært like sløve som meg?

Har vært utrolig sløv hele svangerskapet og etter fødsel jeg :P kommer ikke på det før jeg leser noe om det her inne på forumet :P

Samme her, husker ikke på det.. Tar noen skippertak når jeg kommer på det, lover meg selv at jeg skal bli flinkere, men den gang ei.. Men var på kontroll på sykehuset for sjekk at stingene løste seg opp som de skal, da ba gynekologen meg om å knipe igjen og hun mente det var bra (pju) :rolleyes:

Er ikke noe flink til det nei.. :P
Husker på det i blandt og prøver å knipe så godt jeg kan. Er tredje gang jeg har vært igjennom en fødsel, så jeg merker at alt har blitt mere slapt. Så må skjerpe meg!

Her trenes hver dag :) Snart oppe i samme antall som før uten å bli sliten :) Merker litt forskjell enda, men jeg må bare fortsette :)

Nope vært veldig sløv.. Mn har superblære påstår jeg selv :p

prøver å gjøre de når jeg ammer og allievel sitter stille :)

Vært hos legen i dag og fikk høre at jeg nok burde knipe litt ja... Så, da er det vel bare å ta seg selv i nakken. Godt jeg ikke er alene om å ha skulket :-P

Fint å se denne tråden, så blir jeg iallefall minnet på å gjøre det ;)

Back
Topp