KNIP!

Ja og jeg har glemt å bumpe min gamle [emoji12]

Ja kniiiiip ! Lett å glemme men så viktig!

Ja det er så viktig og jeg glemmer det hele tiden. Fint at det øves på når er hos fysioterapeuten [emoji4][emoji1360]

Glemmer det hele tiden [emoji28]

Uff....stemmer det! :D

Jeg har problemer med å gjøre det, alltid hatt. Det «kiler» på en veldig ubehagelig måte.

Akkurat sånn føles det her også. Det er kjempe ubehagelig... Lurer på hvorfor det er sånn[emoji848]

Jeg har en venninne som har det akkurat på samme måten også. Nesten «flaut» å snakke om, men det er bare ikke sånn at jeg kan klare å gjøre det altså ...:confused::oops:

Akkurat det samme her! Får helt fnatt av å gjøre det :p
Passende ordvalg! :D

" Fnatt er den danske betegnelsen (fnat) på skabb, hovedsakelig i underlivet. På norsk har ordet fnatt fått en noe utvidet betydning. Ordet fnatt blir ofte brukt om situasjoner der man ikke holder ut en situasjon, feks. kløe i underlivet, eller en alvorlig irritasjon i en eller annen form. "

Syns det er så vanskelig å vite om jeg gjør det riktig jeg.. Må nesten stoppe strålen på do for å trene :P

" Fnatt er den danske betegnelsen (fnat) på skabb, hovedsakelig i underlivet. På norsk har ordet fnatt fått en noe utvidet betydning. Ordet fnatt blir ofte brukt om situasjoner der man ikke holder ut en situasjon, feks. kløe i underlivet, eller en alvorlig irritasjon i en eller annen form. "
Haha, nå lo jeg godt! :D Bør kanskje slutte å bruke det ordet...

Haha, dette visste jeg ikke. Bruker det ordet støtt og stadig jeg.

Helt ærlig, hvem husker å knipe hver dag? [emoji28]

Back
Topp