Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har problemer med å gjøre det, alltid hatt. Det «kiler» på en veldig ubehagelig måte.
Akkurat sånn føles det her også. Det er kjempe ubehagelig... Lurer på hvorfor det er sånn[emoji848]

Jeg har en venninne som har det akkurat på samme måten også. Nesten «flaut» å snakke om, men det er bare ikke sånn at jeg kan klare å gjøre det altså ...![]()
Passende ordvalg!Akkurat det samme her! Får helt fnatt av å gjøre det![]()
Haha, nå lo jeg godt!Passende ordvalg!
" Fnatt er den danske betegnelsen (fnat) på skabb, hovedsakelig i underlivet. På norsk har ordet fnatt fått en noe utvidet betydning. Ordet fnatt blir ofte brukt om situasjoner der man ikke holder ut en situasjon, feks. kløe i underlivet, eller en alvorlig irritasjon i en eller annen form. "
Jeg bruker det selv, tror ikke så mange kan den egentlige betydningen.Haha, nå lo jeg godt!Bør kanskje slutte å bruke det ordet...
Passende ordvalg!![]()
" Fnatt er den danske betegnelsen (fnat) på skabb, hovedsakelig i underlivet. På norsk har ordet fnatt fått en noe utvidet betydning. Ordet fnatt blir ofte brukt om situasjoner der man ikke holder ut en situasjon, feks. kløe i underlivet, eller en alvorlig irritasjon i en eller annen form. "