Knip!!!!

Mamma til tre <3

Flørter med forumet
Til dere som har født.. Er dere flinke til å knipe? Jeg glemmer det ofte og tar så mange jeg klarer når jeg kommer på det.. Men mååååå bli flinkere!! :eek:

Prøver å gjøre det hver gang jeg er på do :) Og ellers når jeg kommer på det :) Men kan definitivt bli flinkere! Takk for påminnelsen! *kniiiiip*

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, bra du startet denne tråden...det er jaggu fort å glemme..:confused:
*kniiiiiip*:D

Haha glemmer det heletida:P dritkjedelig å styre med..
menmen :P hehe..

Haha glemmer det heletida:P dritkjedelig å styre med..
menmen :P hehe..
Glemte det/syns det var veeeldig tungt med nr to og endte opp på fysioterapi for å sjekke muskulaturen og stramme opp bekkenbunn... så denne gang SKAL jeg være flink!
Nesten så vi skulle hatt opprop her hver dag for å få det inn som en rutine i hverdagen:oops: stå på jenter, og kniiip:D

Glemte det/syns det var veeeldig tungt med nr to og endte opp på fysioterapi for å sjekke muskulaturen og stramme opp bekkenbunn... så denne gang SKAL jeg være flink!
Nesten så vi skulle hatt opprop her hver dag for å få det inn som en rutine i hverdagen:oops: stå på jenter, og kniiip:D

Hehe ja er best å bare gjøre det ;) men har merket at denne gangen har ikke musklene blitt like ødelagt som de to andre gangene :D

Haha ja, kunne trengt noen påminnelser ja!:eek::p

Back
Topp