KNIP,KNIP,KNIP

Alexanders mamma

Gift med forumet
Hvordan går det med knipingen, jenter?
Jeg har ikke vært så flink, så nå har jeg invistert i
smartballs fra kondomeriet, så nå skal det trenes[:D]

gulp.... skulle nok vært mye flinkere... så jeg joiner deg jeg... KNIIIIIIIIP [:)]

ORIGINAL: TinkaNussi

jeg trenger ikke! thank gaaaaaaad!!![8D]

Hvorfor ikke? Jeg hadde ks og fikk beskjed av fysio på sus at det var minst like viktig for meg, som for de som fødte vaginalt[:)]

JAG har fått såna smartballs av samboern, for jeg skal til legen på mandag... har det ikke helt bra där nede [:(]

ORIGINAL: Isolde92

JAG har fått såna smartballs av samboern, for jeg skal til legen på mandag... har det ikke helt bra där nede [:(]

uff da... hørtes ikke godt ut...[:(] lykke til[:)]

Takk for påminnelsen!

trenger sånne innemellom[;)]

ORIGINAL: mrs.L

Hvorfor ikke? Jeg hadde ks og fikk beskjed av fysio på sus at det var minst like viktig for meg, som for de som fødte vaginalt[:)]

Samme har jeg hørt.

Barnet ligger jo å presser på bekkenbunnen siste dels av svangeskapet selv om man føder via keisersnitt.

haha, vi får bli flinkare till å påminna varandra.. så fort jag bara såg tråden fick började jag för fullt.. [:D]

ORIGINAL: Emmis

Takk for påminnelsen!

trenger sånne innemellom[;)]

sign [;)] 

ORIGINAL: Emmis

ORIGINAL: mrs.L

Samme har jeg hørt.

Barnet ligger jo å presser på bekkenbunnen siste dels av svangeskapet selv om man føder via keisersnitt.

Jeg tok keisersnitt i 1995 og det var i uke 28. Fikk beskjed om at kniping var like viktig som når jeg fødte vaginalt i uke 38 året før  [;)]

Back
Topp