Kniiiiipetråd :)

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Ja, jenter. Det er viktig å forebygge, både bekkensmerter og evnt ufrivillig lekkasje mot slutten og etter fødselen.

Så... Kniiiiiip! Min. 5 min. om dagen.

Vi trenger å minne hverandre om dette, så kjør på og lykke til!!

:gen014

Last edited:
Ja, jenter. Det er viktig å forebygge, både bekkensmerter og evnt ufrivillig vannlating mot slutten og etter fødselen.

Så... Kniiiiiip! Min. 5 min. om dagen.

Vi trenger å minne hverandre om dette, så kjør på og lykke til!!

:gen014
HUSK at det finnes apper som kan hjelpe til å huske på og gi øvelser :)

HUSK at det finnes apper som kan hjelpe til å huske på og gi øvelser :)
Jepp. Bruker selv app. FHI har en helse app hvor man kan ta slike øvelser. Men kunne egentlig tenke meg en som varslet meg daglig om jeg hadde glemt det.. Noen som har tips?

Jeg var fryktelig dårlig til å knipe da jeg var gravid sist, men var flink etter fødsel; laga meg kniperegel om at jeg skulle knipe hver amming. Aldri hatt problemer med lekkasje, men spørs om det kanskje blir annerledes andre gangen så er vel bare å knipe i vei.

Jeg var fryktelig dårlig til å knipe da jeg var gravid sist, men var flink etter fødsel; laga meg kniperegel om at jeg skulle knipe hver amming. Aldri hatt problemer med lekkasje, men spørs om det kanskje blir annerledes andre gangen så er vel bare å knipe i vei.
Jeg var rå på kniping under sist svangerskap - men lekker fremdeles nå hvis jeg F.eks hopper på trampoline eller hopper i hoppetau. :p lurer på hvordan jeg hadde blitt om jeg IKKE knep sist :hilarious::confused:

Jeg var rå på kniping under sist svangerskap - men lekker fremdeles nå hvis jeg F.eks hopper på trampoline eller hopper i hoppetau. :p lurer på hvordan jeg hadde blitt om jeg IKKE knep sist :hilarious::confused:
Har aldri opplevd lekkasje jeg :P Men er meget forberedt på at det nok kommer denne gangen. Haha, du får ha det i bakhodet når du kniper så du kniper ekstra hardt og lenge :P

Ikke glem å kniiiiiip :signs003

Knipe hver gang eg nyse, for føle eg tisse på meg hver gang

Back
Topp