Kniiiiip x)

FlaksiMummy

Elsker forumet
Husker dere å gjøre knipeøvelser? Jeg var på seksukerskontroll hos gynekologen min igår, og han syns jeg var helt håpløs til å knipe. Æsj, jeg har jo ikke lyst til å bli inkontinent riktig enda, så husk å knipe masse!! Forøvrig hadde ting grodd fint, og alt var bra. Han anbefalte ikke p-stav, så jeg endte opp med de gamle p-pillene mine.. :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Dessverre glemmer jeg og knipe:eek: skal bli bedre på det:cool: takk for påminnelsen:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Hadde god gang på det i starten. Da gjorde jeg knipeøvelser hver gang jeg ammet, men så gled det litt ut gitt, og nå blir det bare sporadisk her og der når jeg kommer på det.. Og ammetåka ligger tjukk i området, så det sier vel litt om hvor ofte jeg husker det :eek: Må ta meg sammen! Årets nyttårforsett kanskje..? Men må si det er litt godt å vite at jeg ikke er den eneste som slurver ;)

Jeg husker å knipe, men ikke hver dag...

Huff,jeg er og alt for dårlig til å huske det der!!Fikk meg en liten oppvekker da jeg heiv meg på tredemølla for første gang etter fødselen...Var bare å luske seg av og finne en maskin som ikke innebar harde støt mot underlaget;-D
Skal til kontroll i morgen-får sikkert "kjeft" jeg og☺

jeg glemmer det også, fikk "kjeft" av legen :oops: prøver å gjøre det innimellom, men blir med et par knip og så glemmer jeg det igjen...så her går det i Tena ultra mini :eek:

Hvor mange ganger er det egentlig anbefalt at vi skal knipe?
På barsel sa de 100 ganger pr dag, men det synes jeg høres mye ut. De sa at vi skulle knipe 10 ganger hver gang vi ammet på ca 10 sekunder hver gang. Men jeg kniper bare når det passer meg jeg og så lenge jeg klarer ;)

Er ikke så flink til det ................................ :(
Må også bli mitt nyttårsforsett :)

Kniper i vei;) bra m påminnelsen:cool:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp