Kniiiiiip:)

Så kjedelig :P

Ja, dette har jeg holdt på med i 1 år nå :P Ikke alltid like flink da! Blir fort glemt :P Men ja, det er veldig viktig! Med mindre man vil ende opp med å bruke bleie selv ;) Eller at det kjennes ut som alt oppi underlivet kommer ut. Jeg har heldigvis ikke disse problemene, men er jo redd for å få dem! Så kniiiiip! Last ned knipe-app :D

Ja, dette har jeg holdt på med i 1 år nå :P Ikke alltid like flink da! Blir fort glemt :P Men ja, det er veldig viktig! Med mindre man vil ende opp med å bruke bleie selv ;) Eller at det kjennes ut som alt oppi underlivet kommer ut. Jeg har heldigvis ikke disse problemene, men er jo redd for å få dem! Så kniiiiip! Last ned knipe-app :D
Fins det en knipe-app? :)

Fins det en knipe-app? :)
Ja, det finnes flere, men jeg har Tät :) Har bare prøvd den, så vet ikke hvordan den er i forhold til andre. Jeg husker ikke hva de andre heter :P
ImageUploadedByBV Forum1472817132.509056.jpg

Dytter denne knipetråden :p

Jeg kommer aldri på å knipe, glemte det hele tiden i forrige svangerskap også :p

Før jeg ble gravid gikk jeg på piller pga signalfeil mellom hode og blære som sa at den var full, gikk på do et par ganger om natten å hele dagen. Nå er jeg tilbake til det med blæra å jeg gruer meg skikkelig om jeg ikke kniper (glemmer det hele veien)
What to do?!

Kniiip! Og ellers ta de forhåndsregler du kan :)

Finnes vel såper for å minne deg på å knipe og ;)

Har lastet ned en svensk app som heter tät, noen andre her som skrev den, og den minner oss på om å knipe også:) anbefaler den! :D

Dytte dytte... viktig å huske damer! ;)

Back
Topp