MamaB Elsker forumet 10 Apr 2010 #1 Var du også flink mens du gikk gravid, men glemte det av etter fødsel? [8|] Come on girls - la oss ta noen felleskniiiper!
Var du også flink mens du gikk gravid, men glemte det av etter fødsel? [8|] Come on girls - la oss ta noen felleskniiiper!
krogenbaby Elsker forumet 10 Apr 2010 #3 har vært dååårlig hele tida! huff..! shame shame.. KNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP!
S Sinus84 Glad i forumet Sensommerbarna 2016 10 Apr 2010 #4 Hehe for meg er knipe et fremmedord... knipe, hva er det?... Men skal skjerpe meg:)
MamaB Elsker forumet 10 Apr 2010 #5 Huff ja, gikk rett i glemmeboken til jeg leste innlegget om livmorer som løsner... [&:]
Zoggis Forelsket i forumet 11 Apr 2010 #6 kniper hver gang jeg ammer om natta... Tiden går litt raskere da[;)]
MamaB Elsker forumet 11 Apr 2010 #7 ORIGINAL: Zoggis kniper hver gang jeg ammer om natta... Tiden går litt raskere da[;)] Lurt! Tar meg en søndagskniiiip [8D]
ORIGINAL: Zoggis kniper hver gang jeg ammer om natta... Tiden går litt raskere da[;)] Lurt! Tar meg en søndagskniiiip [8D]