Kniiiiiiiiip!

Er litt slapp i fiseringen etter totalruptur med første, så jeg må knipe hver dag. Med mindre jeg har lyst til å gå rundt å fise hele dagen:knegg:
 
Eee hvorfor må man øve på det? :p Gir det lettere fødsel?
 
Eee hvorfor må man øve på det? :p Gir det lettere fødsel?
Jepp, også fordi vi ikke vil slite med å tisse på oss før eller etter fødsel fordi muskulaturen blir mykere :shy:
 
Knipe er viktig! Er snart fire år siden jeg fødte sist, og 1 år siden jeg kunne nyse uten å måtte krysse bena først ;):joyful:
 
Jepp, også fordi vi ikke vil slite med å tisse på oss før eller etter fødsel fordi muskulaturen blir mykere :shy:
Greit å få info om så tidlig da Det har ikke jeg tenkt på.
 
Knipe er viktig! Er snart fire år siden jeg fødte sist, og 1 år siden jeg kunne nyse uten å måtte krysse bena først ;):joyful:
Huff greit å starte da ja! Hvor mye å hvor ofte ?
 
Åh, jeg er så dårlig på det..
må begynne!
Husker da jeg skulle begynne å jogge igjen etter at jeg fødte, jeg tissa jo på meg.. :hilarious:
 
Åh, jeg er så dårlig på det..
må begynne!
Husker da jeg skulle begynne å jogge igjen etter at jeg fødte, jeg tissa jo på meg.. :hilarious:
Akkuratt det har jeg også gjort :wacky: var ikke så høy i hatten når jeg kom hjem fra joggeturen :p knip så ofte du kan! Evt kjøp kegal ball;)
 
Noen dager siden noen skrev noe her!

Har dere husket å knipe? ;)
 
Så bra at dere har startet en tråd med dette, er så lett for at det går i glemmeboken:p
 
Jeg kniper aldri og har aldri gjort det, men trener mye generell styrke og kjernemuskulatur.
Det funker som tusan, selv etter flere barn.

Og så prøver jeg å få lange orgasmer flere ganger i uken, kan ikke bevise at akkurat det hjelper, men det er kjekt uansett ;)
 
Knip og slipp, knip og slipp, kniiiiiiiiiiiip oooooooog slipp!
 
Back
Topp