JanneJenta78 Forumet er livet 30 Jan 2007 #3 Så dere på TA sine nettsider jeg og..jenta var superskjønn da![:)] Fikk satt inn bilde der vi og..bestemor masa sånn...hehe [;)]
Så dere på TA sine nettsider jeg og..jenta var superskjønn da![:)] Fikk satt inn bilde der vi og..bestemor masa sånn...hehe [;)]
Munemor Elsker forumet 30 Jan 2007 #4 ORIGINAL: JanneJenta78 Så dere på TA sine nettsider jeg og..jenta var superskjønn da![:)] Fikk satt inn bilde der vi og..bestemor masa sånn...hehe [;)] Måtte inn og sjå eg òg. Kjempesøt lita jente du har[;)][:)]
ORIGINAL: JanneJenta78 Så dere på TA sine nettsider jeg og..jenta var superskjønn da![:)] Fikk satt inn bilde der vi og..bestemor masa sånn...hehe [;)] Måtte inn og sjå eg òg. Kjempesøt lita jente du har[;)][:)]
Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 30 Jan 2007 #5 ORIGINAL: JanneJenta78 Så dere på TA sine nettsider jeg og..jenta var superskjønn da![:)] Fikk satt inn bilde der vi og..bestemor masa sånn...hehe [;)] Takk[:)] når satte dere inn bilde..?
ORIGINAL: JanneJenta78 Så dere på TA sine nettsider jeg og..jenta var superskjønn da![:)] Fikk satt inn bilde der vi og..bestemor masa sånn...hehe [;)] Takk[:)] når satte dere inn bilde..?
JanneJenta78 Forumet er livet 30 Jan 2007 #6 husker ikke helt datoen..men hvis du går inn på ta sine nettsider er vi bilde 56 under "velkommen til verden - januar" [:)]
husker ikke helt datoen..men hvis du går inn på ta sine nettsider er vi bilde 56 under "velkommen til verden - januar" [:)]
Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 30 Jan 2007 #7 ORIGINAL: JanneJenta78 husker ikke helt datoen..men hvis du går inn på ta sine nettsider er vi bilde 56 under "velkommen til verden - januar" [:)] Kjempe fint bilde[:)] Han var utrolig søt[:)]
ORIGINAL: JanneJenta78 husker ikke helt datoen..men hvis du går inn på ta sine nettsider er vi bilde 56 under "velkommen til verden - januar" [:)] Kjempe fint bilde[:)] Han var utrolig søt[:)]