Kneppingen er tilbake!!

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Er det virkelig ingen andre som hører disse kneppe/strømlydene fra magen? Et enkelt knist i ny og ne?? Det er helt merkelig :-) spesielt når babyen er aktiv.

Nei dette har jeg ikke opplevd. Knekker litt fra alle ledd spes hofte og knær, men aldri hørt noe fra magen :rolleyes:

Jaaaa jeg har :) Trodde bare det va jeg som hørte det. Har opplevd det med alle mine. Men ingen som har forstått hva jeg mener.. Er litt små ekkelt..

Hører ingenting :p

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Har ikke hørt slik hverken i forrige, eller i dette svangerskapet. Jeg har hørt om andre som hører en slik lyd også.

Har ikke hørt slik hverken i forrige, eller i dette svangerskapet. Jeg har hørt om andre som hører en slik lyd også.

Samme her, har ikke hørt noe sånt i noen av mine svangerskap, men har hørt om flere andre som har hørt knepp fra magen :)

Sniker fra juli.. D knepper her også... Enda ikke fått noe logisk svar på hva d er... Men sambo har også hørt d så jeg er ikke gal. .. hehe...

Har skjedd meg et par ganger.. men har vel egentlig ikke tenkt noe særlig over det :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp