knepping/knekking fra magen?

trinej79

Andre møte med forumet
Er det noen flere enn meg som av og til kan høre en knekkelyd fra magen og om di evt. vet hva det kan være? Helt merkelig spør du meg!!

I morgen er jeg 35 fullgåtte uker..

hei :) japp d hørre eg nesten dagligt.. nesten sånt knekk så komme når du knekke ledd? (: leste ein plass at ei jordmor hadde sagt d konne varr leddå te babyen så lagte lydane? men eg vett ikkje :)

Jeg har og hørt slike lyder i flere uker nå, skikkelig merkelig. Men jeg regner med at det sikkert er normalt, håper nå hvertfall det.
Skrev inn til jordmor, men hun kunne ikke svare med sikkerhet hva det kunne være!

Ja der kom tickeren din ja [:)] Den var borte vekk i stad..
Nei siden du er så langt på vei aner jeg faktisk ikke.. Er vel noe med leddene sikkert da som hellicat skrev.. tror de driver med mye rart der inne de små rakkerne.. he he

er det rytme på knekkinga??
Kan ver babyen som hikker da!

Tror ikke at det er hikking, kjenner stor forskjell på det. Det er nok bare leddene til den lille..

høres helt rart ut spør du meg. Har aldri hørt om det engang jeg da.[8|]

Opplevde det samme med den ene jenta mi... Etter at ho ble født kunne det ennå komme sånne knekkelyder i den ene armen hennes.... Men det forsvant etter hvert... Legen fant ikke noe galt med henne og hun er helt fin nå..( snart 4år)

Ja det er akkurat som om et ledd knekkes. Det kommer ikke rytmisk..men kanskje bare ett eller to knekk for dag.Rart..

Merkelig. Har aldri hørt knekkelyder fra magen, men derimot fra bekkenet mitt enkelte ganger når jeg skal bevege meg...

Flere som har vært bortig dette før??

høres merkelig ut.men det er vel sikkert normalt siden det er flere som har lagt merke til knekking[:)]

jeg har ogsaa sanne lyder. Det er baby som hikker[:)] Dette er et veldig bra tegn som tyder paa at baby begynner aa forbrede seg paa livet utenfor.
Ingen ting aa veare bekymret for. Paa meg begynte det vel i uke 30

Back
Topp