K KineMor1 Forelsket i forumet 16 Nov 2013 #1 Er det andre enn meg som hører knepping i leddene til mini i magen ? Har gjort det lenge no, og syntes egentlig det er ganske ekkelt :/ Sent from my iPhone using BV Forum
Er det andre enn meg som hører knepping i leddene til mini i magen ? Har gjort det lenge no, og syntes egentlig det er ganske ekkelt :/ Sent from my iPhone using BV Forum
Clique Tvillingmamma Desemberglede 2015 16 Nov 2013 #2 Ja, på en måte. Jeg hører ikke, men kjenner. Ja, synes det er litt ekkelt jeg også..
Veronica 1991 Brian Aleksander <3 Januarhula 2014 17 Nov 2013 #3 Jeg hører ingenting, men kjenner en type "skjære" lyd inni magen.... Ekkelt ;P Sendt fra iphone via bv forums app
Jeg hører ingenting, men kjenner en type "skjære" lyd inni magen.... Ekkelt ;P Sendt fra iphone via bv forums app
Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP 17 Nov 2013 #4 Jepp nesten hver dag. Hørte aldri det med storebroren... Sent from my iPhone using BV Forum
januarbarn Mitt første barn Januarhula 2014 17 Nov 2013 #5 Det høres ganske ekkelt ut ja. Har ikke kjent annet enn spark og bevegelser Fra mobil enhet
shewolf Gift med forumet 17 Nov 2013 #6 Har ikke hørt det enda, men hadde det forrige gang jeg var gravid.
Kassiopeia68 Venter på baby januar 2014 Januarhula 2014 18 Nov 2013 #7 Hvordan i all verden vet du at det er knepping i ledd du hører? Aldri tenkt på at lydene fra magen kan være det (går med nr 3 nå)
Hvordan i all verden vet du at det er knepping i ledd du hører? Aldri tenkt på at lydene fra magen kan være det (går med nr 3 nå)
K KineMor1 Forelsket i forumet 19 Nov 2013 #8 Er ganske tydelig når man først har hørt lyden ikke tvil om at det er det lisom Sent from my iPad using BV Forum
Er ganske tydelig når man først har hørt lyden ikke tvil om at det er det lisom Sent from my iPad using BV Forum