Til vanlig er det heldigvis ikke så gale som de bekkenplagene jeg har hatt i svangerskapet, har vært helt invalid i graviditeten føles det ut som

ble advart av kiropraktor en stund før jeg ble gravid da om at jeg kom til å få mer problemer om jeg ble gravid. Hadde rett han gitt, startet i uke 8 og har bare blitt værre og værre etterhvert. Men det er heldigvis en stor premie i slutten som jeg kan glede meg til
Men utenom graviditet så har jeg tidvis smerte i bekken og hoftene, får endel låsninger i bekken, men de fleste har jeg klart å løsne selv ved å gjøre ulike bevegelser hjemme, ellers så har det blitt en å anen tur innom kiropraktor for å få hjelp til de låsningene jeg ikke har klart å løsne selv. Fungerer ellers som normalt, men bruker bekkenbelte forebyggende om jeg feks skal ut å gå en lengre tur etc.
Men så er det fordeler med det da, har større beveglighet i kroppen enn de fleste har og når andre i voksen alder stivner mer i kroppen pga leddene vanligvis blir stivere med alder, så blir mine ledd bare mer tilsvarende normale

hehe