Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har den sisste uka hatt en del sånn kneppelyder fra magen, akkurat samme lyd som når vannet går. Litt sånn små ekkelt... googlet litt og finner ingen gode svar på hva det er, noen her inne som vet? [emoji4] (mitt 4 svangerskap å aldri opplev det før nå, er i uke 32+3)
Har akuratt det samme (mitt 2 svangerskap) har hatt det med begge to [emoji5] Den eneste logiske forklaringen jeg har lest meg til å blitt fortalt av jordmor er at det er leddene til babyen som lager disse lydene.
Litt creepy om det stemmer [emoji28] tenker att den lyden vil dempes mye av fostervann [emoji33] men mulig hun har rett, litt ekkelt av og til synes jeg [emoji849]
Jeg har det også Er som når vannet går, bare svakere lyd. Har også prøvd å google årsak. Nærmeste vi kommer en forklaring er som du sier den om leddene som knekker, men sliter med å tro at det kan høres gjennom magen Merkelig er det uansett!